KudoZ home » English to Slovak » Sports / Fitness / Recreation

batting the cages

Slovak translation: trénovať baseball (softball)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:batting the cages
Slovak translation:trénovať baseball (softball)
Entered by: Igor Liba

23:20 Sep 14, 2007
English to Slovak translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / baseball, softball
English term or phrase: batting the cages
a father suggests this activity to his son, "how about batting the cages this week-end"
This seems to be quite an idiomatic expression in English, and I am trying to think of a similarly idiomatic expression in Slovak, rather than saying "a čo tak ísť strieľať na bránku"
any ideas? thanks!
xxxPolana
trénovať baseball (softball)
Explanation:
v europe je popularny aj softball a "batting cage" sa vyuziva aj v tomto pripade
Selected response from:

Igor Liba
Slovakia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pálka, pálkovať, pálkovanie >Maria Chmelarova
4trénovať baseball (softball)
Igor Liba


Discussion entries: 2





  

Answers


1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trénovať baseball (softball)


Explanation:
v europe je popularny aj softball a "batting cage" sa vyuziva aj v tomto pripade

Igor Liba
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 7

1 day14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pálka, pálkovať, pálkovanie >


Explanation:
navrh ...
bat- kriketová pálka, tiez - udierať (hitting )
bat boy - nosič baseballových pálok
....tímy pálkujú (bat)....
batting average (priemer na palke)...
to su vyrazy ktore su v "pravidla hry a informaciah o krikete "...podobny baseballu ....
http://www.kriket.sk/?m=2
http://cs.wikipedia.org/wiki/Baseball

vo vasom pripade si to budete musiet upravit vzhladom na kazdu vetu kde sa batting vyskytuje...

vo futbale batting - "je úmýslné zasažení miče nebo úmyslná změna směru letu míče rukou nebo paží..."

go to the batting cage - trénovať vo vyhradenom priestore, ktrorý je špecialne upravený tak aby loptičky nelietali kade-tade (momentalne ma nenapada lepsi vyraz...)

batting cage - kovova konstrukcia so sietovinou na trening ....
http://ballparkbatting.com
atď...etc.;
pripadne si vypiste slovo "palkovat, palkovanie" vyskoci Vam niekolko slov. ale aj ceskych stranok...


    Reference: http://www.kriket.sk
    Reference: http://cs.wikipedia.org/wiki/Baseball
Maria Chmelarova
Native speaker of: Slovak