KudoZ home » English to Slovak » Tech/Engineering

patent pending

Slovak translation: patent v podaní


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:patent pending
Slovak translation:patent v podaní
Entered by: ex-pat

07:06 Mar 26, 2003
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: patent pending
pri copyrighte
popro
Slovakia
patenet v podaní
Explanation:
V SR sa tým myslí prihláska patentu v konaní, t.j. este na prihlásené
riesenie nebol udelený patent.
Postup je takýto:
-prihláska
-formálny prieskum
-zverejnenie základných údajov vcítane abstraktu a obrázku v úradnom
vestníku (do zverejnenia je obsah prihlásky verejnosti neprístupný-
dostupné sú iba základné údaje bez ab a obrázku)
-úplný prieskum (moze byt urobený aj v predstihu pred zverejnením)
-udelenie, zamietnutie, doplnenie a nový prieskum a p.

Informacie z Uradu priemysleneho vlastnictva SR na 100% overene.
Selected response from:

ex-pat
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1patent v štádiu registrácie
KATARINA ABSOLONOVA *****
5patenet v podaní
ex-pat
5dosud neudělený patent / přihlásený patentMartina Svehlova Jurikova
5patent podaný
peter zalupsky


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
patent podaný


Explanation:
after being granted = patent udelený

peter zalupsky
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in CzechCzech
PRO pts in pair: 81

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
dosud neudělený patent / přihlásený patent


Explanation:
Sources: Marta Chromá: English-Czech Law Dictionary (LEDA)

Aliberto Caforio: A Dictionary of Business English (MODUL)


--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-26 07:55:03 (GMT)
--------------------------------------------------

I am sorry, I have made a mistake. Correct answer in Slovak:

doposiaž neudelený patent / prihlásený patent

Martina Svehlova Jurikova
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 20

59 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
patent v štádiu registrácie


Explanation:
patent čakajúci na schválenie

KATARINA ABSOLONOVA *****
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Patrik Dulik
53 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
patenet v podaní


Explanation:
V SR sa tým myslí prihláska patentu v konaní, t.j. este na prihlásené
riesenie nebol udelený patent.
Postup je takýto:
-prihláska
-formálny prieskum
-zverejnenie základných údajov vcítane abstraktu a obrázku v úradnom
vestníku (do zverejnenia je obsah prihlásky verejnosti neprístupný-
dostupné sú iba základné údaje bez ab a obrázku)
-úplný prieskum (moze byt urobený aj v predstihu pred zverejnením)
-udelenie, zamietnutie, doplnenie a nový prieskum a p.

Informacie z Uradu priemysleneho vlastnictva SR na 100% overene.


ex-pat
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 64