KudoZ home » English to Slovak » Tech/Engineering

Firmware upgradeable

Slovak translation: aktualizovatežný firmware


09:20 Nov 5, 2003
English to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Firmware upgradeable
Firmware upgradeable
xxxgeorge_c
Slovak translation:aktualizovatežný firmware
Explanation:
aktualizovatežný firmvér

firmvér s možnosou obnovenia programu

Tait Electronics - Tait Orca Elan MPT1327
... Firmware aktualizovatežný cez FLASH. Vďaka tejto funkcii je možné
do FLASH pamäte jednoducho nahra novší operačný software. ...
www.tait.sk/portable_radios/orca/elan_mpt1327.html
Selected response from:

Elenacb
United Kingdom
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Aktualizovatežný firemný softvér (firmware)
Peter Hladky
3 +4aktualizovatežný firmware
Elenacb


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
aktualizovatežný firmware


Explanation:
aktualizovatežný firmvér

firmvér s možnosou obnovenia programu

Tait Electronics - Tait Orca Elan MPT1327
... Firmware aktualizovatežný cez FLASH. Vďaka tejto funkcii je možné
do FLASH pamäte jednoducho nahra novší operačný software. ...
www.tait.sk/portable_radios/orca/elan_mpt1327.html

Elenacb
United Kingdom
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 61
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Simko
1 hr
  -> Thank you, Thumper! :o)

agree  Jirina Nevosadova
9 hrs
  -> Thank you

agree  cdb000
10 hrs
  -> Thank you

agree  Alice Hegrova
2 days2 hrs
  -> Thank you

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Aktualizovatežný firemný softvér (firmware)


Explanation:
Myslím, že by to mohlo by aj takto, prípadne "firemný softvér, ktorý je možné aktualizova".

Peter Hladky
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in pair: 118

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jirina Nevosadova
8 hrs

agree  GeorgeH
10 hrs

agree  Pro Lingua
7 days