KudoZ home » English to Slovenian » Automotive / Cars & Trucks

body roll ...

Slovenian translation: nagib karoserije pri vožnji v ovinek


08:42 Mar 3, 2004
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: body roll ...
body roll on cornering

(Ref: Drive Evaluation Scorecard)
xxxPeter Jausov
Slovenian translation:nagib karoserije pri vožnji v ovinek
Explanation:
tu ne gre za kotaljenje, ampak nagib vozila pri vožnji v ovinek (ta nagib je v veliki meri odvisen od vzmetenja vozila)

referenc na spletu je ogromno, npr. http://www.rpiv8.com/suspension-1.htm
Selected response from:

Gorazd Kurnik
Grading comment
Najlepsa hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nagib karoserije pri vožnji v ovinek
Gorazd Kurnik
4kotaljenje vozila pri vožnji v ovinek
Peter Szabo


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kotaljenje vozila pri vožnji v ovinek


Explanation:
Sem samo sestavil iz Trojezičnega slovarja avtomobilizma
(Ferdinand Trenc, TZS, 1999)

Peter Szabo
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian, Native in ItalianItalian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nagib karoserije pri vožnji v ovinek


Explanation:
tu ne gre za kotaljenje, ampak nagib vozila pri vožnji v ovinek (ta nagib je v veliki meri odvisen od vzmetenja vozila)

referenc na spletu je ogromno, npr. http://www.rpiv8.com/suspension-1.htm

Gorazd Kurnik
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Najlepsa hvala.