KudoZ home » English to Slovenian » Chemistry; Chem Sci/Eng

black ribbon filter paper

Slovenian translation: filtrirni papir za hitro filtriranje (\"črni trak\")


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:black ribbon filter paper
Slovenian translation:filtrirni papir za hitro filtriranje (\"črni trak\")
Entered by: Tjasa Kuerpick

14:56 Mar 5, 2007
English to Slovenian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / Umweltschutz
English term or phrase: black ribbon filter paper
"filtrirni papir iz žalnega traka" malce čuden zveni.

Iz konteksta "The slurry is vacuum filtered through an analytical black ribbon filter paper."
Tjasa Kuerpick
Slovenia
filtrirni papir za hitro filtriranje ("črni trak")
Explanation:
Živjo Tjaša,

Črni, beli in moder trak so splošne oznake za različno gost filtrirni papir.

Moja predloga:
1.) filtrirni papir za hitro filtriranje ("črni trak")
2.) filtrirni papir ("črni trak")


Lahko si še pogledaš na internet straneh:

http://acta.chem-soc.si/49/S-48-Razinger.pdf
(na strani 13)

http://www.mikro-polo.si/fileadmin/www.mikro-polo.si/pdf/lab...

(na strani 25
Selected response from:

falconix
Slovenia
Grading comment
Hvala za pojasnilo, posebno pa za povezave! S tem je postal jasen tudi modri trakec. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1filtrirni papir za hitro filtriranje ("črni trak")falconix
4filtrirni papir črni trakmami_ladka


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
filtrirni papir za hitro filtriranje ("črni trak")


Explanation:
Živjo Tjaša,

Črni, beli in moder trak so splošne oznake za različno gost filtrirni papir.

Moja predloga:
1.) filtrirni papir za hitro filtriranje ("črni trak")
2.) filtrirni papir ("črni trak")


Lahko si še pogledaš na internet straneh:

http://acta.chem-soc.si/49/S-48-Razinger.pdf
(na strani 13)

http://www.mikro-polo.si/fileadmin/www.mikro-polo.si/pdf/lab...

(na strani 25



    Reference: http://acta.chem-soc.si/49/S-48-Razinger.pdf
    Reference: http://www.mikro-polo.si/fileadmin/www.mikro-polo.si/pdf/lab...
falconix
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala za pojasnilo, posebno pa za povezave! S tem je postal jasen tudi modri trakec. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
3 hrs

neutral  Vito Smolej: B. Razinger (Joštov brat in moj kolega) - requiescat in pace...
1 day2 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
filtrirni papir črni trak


Explanation:
Oznaka "črni trak" sama pove gostoto in je ni treba še dodatno pojasnjevati.

mami_ladka
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 6