KudoZ home » English to Slovenian » Computers (general)

change setting for:VMOption > change memory

Slovenian translation: spremeni nastavitve za: vmoption > spremeni spomin


14:14 Apr 5, 2007
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / Printers
English term or phrase: change setting for:VMOption > change memory
Please give the translation as it is in Windows 98.

Context:
"Click the Windows Start menu.
3 For Windows 98/Me, select Settings and then Printers.
4 Select the ZZZ printer.
5 Click the right mouse button on the printer icon and select Properties.
6 For Windows 98/Me, select Device Options.
7 For Windows 98, select Installable Options > VMOption > change setting for:VMOption > change memory."

Thank you.
svetal
Slovenian translation:spremeni nastavitve za: vmoption > spremeni spomin
Explanation:
vmoption - tega ne bi prevajala, saj je verjetno v ukazih tudi tako navedeno. Ce pa je v ukazih prevod, potem mora tudi tu biti.
Selected response from:

Urska Longer
Austria
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1spremenite nastavitev za: možnost navideznega stroja > spremeni spomin
Tjasa Kuerpick
3spremeni nastavitve za: vmoption > spremeni spominUrska Longer


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
change setting for:vmoption > change memory
spremeni nastavitve za: vmoption > spremeni spomin


Explanation:
vmoption - tega ne bi prevajala, saj je verjetno v ukazih tudi tako navedeno. Ce pa je v ukazih prevod, potem mora tudi tu biti.

Urska Longer
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Slovenian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Thank you.

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
change setting for:vmoption > change memory
spremenite nastavitev za: možnost navideznega stroja > spremeni spomin


Explanation:
vmoption je narobe zapisano. Pravilno je "VM option". Kratica VM stoji za virtualni oz. navidezni računalnik ali stroj (z navideznim naslavljanjem)
Običajno tega pojma ni potrebno prevesti, kajti v dosedanjih navodilih Microsofta tega niso prevajali. Zapis "možnost VM" bo zadostoval, ker je običajno pri vsakem postopku navedena razlaga. Še nekaj ali ni besedica "option" zapisana v množini "options", kajti če gre za izbiro, bi morale biti podane več možnosti!
Za referenco glej spodnje povezave na medmrežju

--------------------------------------------------
Note added at 17 Stunden (2007-04-06 07:35:22 GMT)
--------------------------------------------------

še res je - hudo :( pisati mora seveda: spremeni pomnilnik
hvala Tadej


    Reference: http://search.microsoft.com/results.aspx?mkt=sl-SI&setlang=s...
    Reference: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=906...
Tjasa Kuerpick
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tadej Kokalj: OK, samo, da imajo stroji pomnilnik (ne spomin)
10 hrs