KudoZ home » English to Slovenian » Investment / Securities

asset manager

Slovenian translation: upravnik premoženja


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:asset manager
Slovenian translation:upravnik premoženja
Entered by: Vito Smolej

18:23 Mar 30, 2007
English to Slovenian translations [PRO]
Marketing - Investment / Securities
English term or phrase: asset manager
raje ne poizkušam uganiti, kaj imajo slovenski nouveaux riches na svoji business kartici za en poklic...
Vito Smolej
Germany
upravnik premoženja
Explanation:
iz slovarja "Zavarovanja in premoženja"
Tako smo svoj čas običajno prevajali in tolmačili na zavarovalnici.
Selected response from:

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Grading comment
uporabil sem upravnik skladov, kar je bolj omejujoče kot premoženje, vendar brez škode za vsebino. Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2upravnik premoženja
Tjasa Kuerpick
3 +1premoženjski upravitelj
Tomi Dobaj


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
premoženjski upravitelj


Explanation:
korpus mi pravi, da se gospoda bohoti z nazivom "premoženjski upravitelj", spomina na to, kaj dejansko počnejo za svoj kruh pa žal nimam sploh :)

Tomi Dobaj
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eugenija Straus
382 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
upravnik premoženja


Explanation:
iz slovarja "Zavarovanja in premoženja"
Tako smo svoj čas običajno prevajali in tolmačili na zavarovalnici.

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8
Grading comment
uporabil sem upravnik skladov, kar je bolj omejujoče kot premoženje, vendar brez škode za vsebino. Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  CILKA DEMSAR
58 mins

agree  Tadej Reissner
2 days15 hrs