KudoZ home » English to Slovenian » Law: Contract(s)

lessee is a merchant

Slovenian translation: najemnik je trgovec


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lessee is a merchant
Slovenian translation:najemnik je trgovec
Entered by: Reja7

11:22 Feb 13, 2009
English to Slovenian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: lessee is a merchant
Prosim, če mi pomagate pri prevodu celotnega stavka:
The registered office of xxxxx shall be the place of jurisdiction, provided the lessee is a merchant entered in the comercial register.
Reja7
najemnik je trgovec
Explanation:
Pristojno sodišče je sedež službe (podjetja) xxx, pod pogojem, da je najemnik trgovec in vpisan v trgovskem registru.
Selected response from:

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Grading comment
Hvala za pomoč in lep sončen dan vam želim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1najemnik je trgovec
Tjasa Kuerpick
1 +1najemnik/zakupnik je trgovecmirjana_d


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
najemnik/zakupnik je trgovec


Explanation:
Grob poskus prevoda:
Kraj sodne pristojnosti/kraj pristojnosti YY organa (odvisno od konteksta) je kraj, kjer ima xxx svoj sedež, pod pogojem, da je najemnik/zakupnik trgovec, vpisan v trgovinski register.

mirjana_d
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ger2Slo
3 days10 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
najemnik je trgovec


Explanation:
Pristojno sodišče je sedež službe (podjetja) xxx, pod pogojem, da je najemnik trgovec in vpisan v trgovskem registru.

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 9
Grading comment
Hvala za pomoč in lep sončen dan vam želim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Helena Koželj
1 day21 hrs