KudoZ home » English to Slovenian » Law: Taxation & Customs

Sales Tax

Slovenian translation: DDV


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sales Tax
Slovenian translation:DDV
Entered by: Reja7

19:26 Feb 2, 2009
English to Slovenian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: Sales Tax
Sales Tax ID No.: XXXXXXXX
Reja7
DDV
Explanation:
Sales Tax ID No = Identifikacijska številka za DDV

(DDV je 1.7.1999 nadomestil prometni davek)
Selected response from:

Aleksandra Zivkovic
Germany
Grading comment
Hvala za pomoč in lep dan vam želim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5prometni davekUrska Longer
5 +1DDV
Aleksandra Zivkovic


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
sales tax
prometni davek


Explanation:
Sales tax = prometni davek

KOPIRANO IZ INTERNETA:
"Najbrž amerikanci svoje davke prilagajajo turistom, ja ... Sales Tax je njihova različica prometnega davka in imajo ga v vseh zveznih državah, razen Delawarea, Montane, New Hampshirea in Oregona. Najvišjega imajo v Chicagu, Illinois (10.24%), najnižjega pa na Havajih (4.40%).

Da ne bi bilo vse skupaj preveč simpl, je Sales Tax razdeljen še na tri različne obdavčitve; Sales Tax = State Tax & City Tax & County Tax. Alaska tako State Sales Tax-a nima, ima pa 1.25% County Tax ... se pravi tam zvezna država davka svojega Sales Tax-a ne predpisuje eksplicitno, lahko pa vsako mesto/okrožje pobira svoj davek.
Chicago je denimo v Illinoisu, a ima Chicago oz. Cook County na 6.25% State Tax-a še 3.99% County Tax-a in tako dobimo 10.24% skupne obdavčitve.

Še nekaj; Sales tax plačaš samo "na mestu"; če stopiš v New Yorku v B&H štacuno in nekaj kupiš, plačaš na ceno, ki jo vidiš na njihovi spletni strani, še 8,375% tega Sales Tax-a. Če si pa artikel naročiš po pošti izven zvezne države New York (kot sem nedavno storil sam, ko sem si objektiv poslal iz NY v Connecticut in ga prevzel taam), davka ne plačaš."
"Sales tax = prometni davek. V preteklosti je prevladoval tudi v Evropi, pri nas smo ga imeli do leta 1999. Pravzaprav zelo zapleten, saj pri prometnih davkih obstaja še več primerov "oprostitev" itd itd. Plačani prometni davek se ne vrača (ni vstopnega davka), v tem se bistveno razlikuje od davka na dodano vrednost (VAT)."


Urska Longer
Austria
Native speaker of: Slovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jasna Kespret
33 mins

agree  Sarah Cooper
1 hr

agree  Ger2Slo: Odlična razlaga, Urška! Še en link: http://en.wikipedia.org/wiki/Sales_taxes_in_the_United_State...
1 hr

agree  darkokoporcic
1 day15 hrs

agree  Helena Koželj
2 days15 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sales tax
DDV


Explanation:
Sales Tax ID No = Identifikacijska številka za DDV

(DDV je 1.7.1999 nadomestil prometni davek)

Aleksandra Zivkovic
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala za pomoč in lep dan vam želim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lirka: ja, DDV(=davek na dodano vrednost)
18 hrs