KudoZ home » English to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

Compensating counter stacker

Slovenian translation: sortirnik knjižnih polic ali pulta,


07:15 Jun 20, 2005
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Compensating counter stacker
Gre za zlagalnik revij in casopisov, vendar pa bi potrebovala prevod celotnega izraza.
Nina Snoj
Slovenia
Slovenian translation:sortirnik knjižnih polic ali pulta,
Explanation:
Gre za napravo za sortiranje, ki sortira publikacije. Lahko urejevalnik, usmerjevalnik,...
Selected response from:

simon5
Grading comment
Strinjam se, vendar pa gre tukaj za samodejno zlaganje revij in ne polic (vem, da bi bila razlaga lahko bolj izcrpna...). Hvala in lep pozdrav.


2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5izravnalni pultni odlagalnik
Tjasa Kuerpick
3sortirnik knjižnih polic ali pulta,simon5


Discussion entries: 1





  

Answers


4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
compensating counter stacker
sortirnik knjižnih polic ali pulta,


Explanation:
Gre za napravo za sortiranje, ki sortira publikacije. Lahko urejevalnik, usmerjevalnik,...

simon5
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Strinjam se, vendar pa gre tukaj za samodejno zlaganje revij in ne polic (vem, da bi bila razlaga lahko bolj izcrpna...). Hvala in lep pozdrav.


32 days   confidence: Answerer confidence 5/5
compensating counter stacker
izravnalni pultni odlagalnik


Explanation:
vir: iz papirniškega slovarja

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 31