KudoZ home » English to Slovenian » Mechanics / Mech Engineering

gypsum bleed pump

Slovenian translation: izpustna ali prepustna črpalka (za sadro)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gypsum bleed pump
Slovenian translation:izpustna ali prepustna črpalka (za sadro)
Entered by: Tjasa Kuerpick

10:34 Mar 12, 2007
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: gypsum bleed pump
gypsum je sadra, pump črpalka (ampak kakšna)
Tjasa Kuerpick
Slovenia
izpustna črpalka (za sadro)
Explanation:
besedo *bleed* sem srečal pri drugih delih, kot je "bleed valve" itd.
mislim, da je to tako logično..
Selected response from:

Tomi Dobaj
Slovenia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1črpalka za odjem sadre
Vito Smolej
4 +1izpustna črpalka (za sadro)
Tomi Dobaj


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
izpustna črpalka (za sadro)


Explanation:
besedo *bleed* sem srečal pri drugih delih, kot je "bleed valve" itd.
mislim, da je to tako logično..

Tomi Dobaj
Slovenia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Urska Longer
1 hr

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
črpalka za odjem sadre


Explanation:
bleed odjem ~ off, odsesavatti, ~ stage stopnja z odjemom, ~ steam odjemna para, stage ~ odjem iz turbinske stopnje etc (Černigoj)

Vito Smolej
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 21
4 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ladislav Starkl
1 hr