KudoZ home » English to Slovenian » Medical: Pharmaceuticals

This product may cause adverse reproductive effects.

Slovenian translation: ta izdelek lahko povzroči neželene učinke na reprodukcijo


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:This product may cause adverse reproductive effects.
Slovenian translation:ta izdelek lahko povzroči neželene učinke na reprodukcijo
Entered by: Gordana Podvezanec

17:55 Jun 24, 2004
English to Slovenian translations [Non-PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / toxicology
English term or phrase: This product may cause adverse reproductive effects.
toxicology
Gordana Podvezanec
Croatia
ta izdelek lahko povzroči neželene učinke na reprodukcijo
Explanation:
product = izdelek
adverse effects = neželeni učinki
reprosuctive = na reprodukcijo, reproduktivni
Selected response from:

Mateja Virant
Germany
Grading comment
hvala !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ta izdelek lahko povzroči neželene učinke na reprodukcijoMateja Virant
4To zdravilo lahko povzroči neželene učinke na reprodukcijo.LarisaC


  

Answers


5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
this product may cause adverse reproductive effects.
ta izdelek lahko povzroči neželene učinke na reprodukcijo


Explanation:
product = izdelek
adverse effects = neželeni učinki
reprosuctive = na reprodukcijo, reproduktivni

Mateja Virant
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Slovenian
Grading comment
hvala !

2880 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
this product may cause adverse reproductive effects.
To zdravilo lahko povzroči neželene učinke na reprodukcijo.


Explanation:
To zdravilo lahko povzroči neželene učinke na reprodukcijo.
(po vsej verjetnosti se nanaša delovanje na zdravilo (kako je razvidno iz ostalega teksta?; v tem primeru je pravilnejše uporabiti zdravilo namesto izdelek)

LarisaC
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian