KudoZ home » English to Slovenian » Metallurgy / Casting

U bar

Slovenian translation: u-profil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:U bar
Slovenian translation:u-profil
Entered by: EWKA

09:41 Oct 18, 2007
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Metallurgy / Casting
English term or phrase: U bar
synonim "U profile"
EWKA
u-profil
Explanation:
Če gre za rabo iz metalugrije, potem je pravi izraz u-profil. Enako kot angleški sinonim za U bar pove za kakšno obliko palice oziroma profila gre.
Selected response from:

Kolt
Slovenia
Grading comment
hvala za pomoč
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5u-profil
Kolt
3 +1žabica, obešanka
Ms.Straus


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
u bar
žabica, obešanka


Explanation:
It is 'žabica' or 'obešanka' if we're talking about a type of lock. If not, please provide some more context.

Example sentence(s):
  • ključavnica z ukrivljenim paličastim delom, s katerim se ta pri zaklepanju namesti na kaj; obešanka.

    Reference: http://www.vovko.si/izdelki_zagotavljanje_varnosti_obesanke_...
Ms.Straus
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic: lahko tudi - http://www.supercena.com/I-MASTERLOCK_kljucavnica_U_BAR___81...
18 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
u bar
u-profil


Explanation:
Če gre za rabo iz metalugrije, potem je pravi izraz u-profil. Enako kot angleški sinonim za U bar pove za kakšno obliko palice oziroma profila gre.

Example sentence(s):
  • U-profil za vodenje cevi, z lepilnim trakom.

    Reference: http://metalurgija.alpos.si/default.asp?id=661
    Reference: http://www.frigor.si/slo/katalog.php?c_id=11&p_id=122&v=prod...
Kolt
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala za pomoč

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ms.Straus: Se popolnoma strinjam, če je ta kontekst. Verjetno si kar trofil :)
14 mins

agree  Urska Longer
1 hr

agree  darkokoporcic: nedvomno.
10 hrs

agree  Marcel Milic: Če je ta kontekst
18 hrs

agree  miran
1 day1 hr