KudoZ home » English to Slovenian » Poetry & Literature

dwarf, elf, fairy, pixie, goblin

Slovenian translation: palček, vilinček, vila, škrat, škratelj


14:04 Apr 5, 2007
English to Slovenian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / midgets
English term or phrase: dwarf, elf, fairy, pixie, goblin
Zdravo, v slovarjih so to same vile in škrati, jaz bi pa potreboval za vsako drugačen izraz (sicer šala ni smešna). Ve kdo na pamet, ali mogoče, kje bi se dalo izvedeti? Hvala.
Matej OGRIZEK
Slovenian translation:palček, vilinček, vila, škrat, škratelj
Explanation:
Oxford (Veliki angleško slovenski slovar A-K, L-Z; DZS, 2005-2006):
dwarf: Snow White and the Seven Dwarfs = Sneguljčica in sedem palčkov;
elf: škrat, vilinec;
fairy: vila;
pixie: škrat;
goblin: škrat(elj)
Selected response from:

Jasna Kespret
Slovenia
Grading comment
Evo, naj bo. Na koncu sm uporabu vilinca, ampak se mi nekak vila:vilinec in škrat:škratelj zdi preveč podobno. Lp.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4palček, vilinček, vila, škrat, škratelj
Jasna Kespret
1-
Vito Smolej


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
palček, vilinček, vila, škrat, škratelj


Explanation:
Oxford (Veliki angleško slovenski slovar A-K, L-Z; DZS, 2005-2006):
dwarf: Snow White and the Seven Dwarfs = Sneguljčica in sedem palčkov;
elf: škrat, vilinec;
fairy: vila;
pixie: škrat;
goblin: škrat(elj)

Jasna Kespret
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Evo, naj bo. Na koncu sm uporabu vilinca, ampak se mi nekak vila:vilinec in škrat:škratelj zdi preveč podobno. Lp.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EWKA
9 mins

agree  fast translate: poleg tega obstaja še cel nabor "škratov": škratec, škratek, škratelj(c), škratlc; pa ženske oblike: škratica, škratka, škratlja
3 hrs

agree  Urska Longer
4 hrs

agree  Tadej Kokalj: prosto po Gospodarju prstanov in/ali Harryju Potterju, goblini ostanejo goblini. Lahko se vplete pa še kakšen špicparkeljc
4 hrs

neutral  katjabg: elfi (keltska sorta) so po Gospodarju prstanov bolj vilini, fairies (sprelevatajoča sorta s krilci) pa vile; goblini so kar goblini tudi po Colferju (Artemis Fowl)
17 hrs

28 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
-


Explanation:
Jaz bi se (ljubiteljsko) obrnil na Inštitut za slovensko narodopisje pri ZRC SAZU. Kar bo tu prišlo mimo, bo bolj za sprot - potem bo pa spet zmanjkalo.

Vito Smolej
Germany
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian