KudoZ home » English to Slovenian » Tech/Engineering

front of screen performance

Slovenian translation: izvrstni prikaz zaslonske zmogljivosti v prednjem delu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:front of screen performance
Slovenian translation:izvrstni prikaz zaslonske zmogljivosti v prednjem delu
Entered by: Tjasa Kuerpick

22:35 Jan 16, 2004
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: front of screen performance
Računalniški ekran naj bi omogočal "outstanding front of screen performance".
Marcel Milic
Slovenia
izvrstni prikaz zaslonske zmogljivosti v prednjem delu
Explanation:
mislim, da razlaga ni potrebna
Selected response from:

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4izvrstni prikaz zaslonske zmogljivosti v prednjem delu
Tjasa Kuerpick
4prikaz slike
Tomi Dobaj


  

Answers


76 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prikaz slike


Explanation:
Fraza se nanaša na kakovost tekočih kristalov (predvidevam, da gre za LCD monitor) in njihovo sposobnost končnega prikaza slike, ne pa npr na pretvorbo signala s katodne cevi ali drugo...

Tomi Dobaj
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 421

625 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izvrstni prikaz zaslonske zmogljivosti v prednjem delu


Explanation:
mislim, da razlaga ni potrebna

Tjasa Kuerpick
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 225