KudoZ home » English to Slovenian » Telecom(munications)

walk-up fax

Slovenian translation: faks brez uporabe računalnika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:walk-up fax
Slovenian translation:faks brez uporabe računalnika
Entered by: Damijan Jamsek

08:46 Apr 23, 2008
English to Slovenian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / fax type
English term or phrase: walk-up fax
Kakšne vrste faks je to? Kako se mu reče v slovenščini?
Damijan Jamsek
Slovenia
faks brez uporabe računalnika
Explanation:
numerous examples of this use on ";www.najdi.si"
Selected response from:

trsl
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1faks brez uporabe računalnika
trsl
3samostojen faksmiran


  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
samostojen faks


Explanation:
Pri Wordbanku so izraz "walk-up copying" prevajali kot "samostojno kopiranje". Po tej analogiji pridemo do zgornjega izraza.

miran
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
faks brez uporabe računalnika


Explanation:
numerous examples of this use on ";www.najdi.si"


    Reference: http://www.epson.si/content/SI/sl_SI/news_events/news/detail...
trsl
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ms.Straus
2 hrs