KudoZ home » English to Swedish » Automotive / Cars & Trucks

aftercoil

Swedish translation: efter slingan


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:aftercoil
Swedish translation:efter slingan
Entered by: myrwad

16:06 Mar 4, 2007
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / luftkonditionering
English term or phrase: aftercoil
"Aftercoil sensor", någon givare i klimatanläggning.
myrwad
Sweden
efter skingan
Explanation:
givare monterad efter kyl-/värmeslingan

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2007-03-05 17:34:58 GMT)
--------------------------------------------------

efter slingan ska det vara
Selected response from:

Reino Havbrandt
Sweden
Grading comment
Salthatten får ett par poäng för svaret, även om det inte var den term (om sådan finns?) som jag sökte.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3sekundärkretsTomas Onsjö
1efter skinganReino Havbrandt


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sekundärkrets


Explanation:
Kolla i ref. om det är samma krets.


    Reference: http://www.svenskfjarrvarme.se/download/1841/
Tomas Onsjö
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 53

1 day39 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
efter skingan


Explanation:
givare monterad efter kyl-/värmeslingan

--------------------------------------------------
Note added at 1 day1 hr (2007-03-05 17:34:58 GMT)
--------------------------------------------------

efter slingan ska det vara

Reino Havbrandt
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 377
Grading comment
Salthatten får ett par poäng för svaret, även om det inte var den term (om sådan finns?) som jag sökte.