KudoZ home » English to Swedish » Automotive / Cars & Trucks

5 position pre-load adjustable springs

Swedish translation: fjädrar med inställbar förspänning med 5 lägen


09:19 Jul 11, 2008
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: 5 position pre-load adjustable springs
Även denna fråga är från en text om fyrhjulingar och detta står i en tabell under "Suspension, front". Jag skulle behöva hjälp för att få ordning på "5 positoin pre-load adjustable springs". Tack på förhand!
Swirlie
Swedish translation:fjädrar med inställbar förspänning med 5 lägen
Explanation:
förspänningen på fjädern kan justeras i 5 lägen motsvarande olika förspänningskraft
Selected response from:

Mårten Sandberg
Grading comment
Tack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2fjädrar med inställbar förspänning med 5 lägen
Mårten Sandberg
45-punkts förinställda, justerbara fjädrar
Bertil Andreazon


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
5-punkts förinställda, justerbara fjädrar


Explanation:
Behövs ingen vidare förklaring

Bertil Andreazon
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 42

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
fjädrar med inställbar förspänning med 5 lägen


Explanation:
förspänningen på fjädern kan justeras i 5 lägen motsvarande olika förspänningskraft

Mårten Sandberg
Specializes in field
Native speaker of: Swedish
PRO pts in category: 155
Grading comment
Tack!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  De Novi
1 hr

agree  Mario Marcolin
6 days