KudoZ home » English to Swedish » Business/Commerce (general)

Edit your Verbatims

Swedish translation: redigera dina cd-skivor


16:46 Aug 31, 2006
English to Swedish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Edit your Verbatims
I slutet av en marknadsundersökning.
Monika Lebenbaum
Swedish translation:redigera dina cd-skivor
Explanation:
Jag satsar högt denna gång ;-)
Selected response from:

Lena Samuelsson
Sweden
Grading comment
Tusen tack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1redigera dina cd-skivor
Lena Samuelsson
3Gör om dina standarduttryckReino Havbrandt


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
edit your verbatims
redigera dina cd-skivor


Explanation:
Jag satsar högt denna gång ;-)

Lena Samuelsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 161
Grading comment
Tusen tack!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxAlfa Trans
1 day11 hrs
  -> Tack, Marju!

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
edit your verbatims
Gör om dina standarduttryck


Explanation:
Verkar lite långsökt att koppla ihop verbatim med ett CD-märke, se definitioner av verbatim i ref.
Fast jag är lite osäker på exakt vad som menas, det kan ju ev vara "Håll reda på dina citat" eller "Formulera om dina standardfraser".



    Reference: http://www.google.se/search?hl=sv&lr=&defl=en&q=define:verba...
Reino Havbrandt
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in FinnishFinnish
PRO pts in category: 56