KudoZ home » English to Swedish » Business/Commerce (general)

eligible rate

Swedish translation: Fördelaktigt pris


07:14 Apr 2, 2004
English to Swedish translations [PRO]
Business/Commerce (general) / Hotel
English term or phrase: eligible rate
Gäller bonusprogram för hotell, se definition på t.ex.
http://www.goldpassport.com/dbei.asp?ssnav=4&gpnav=0
Kontext:
XX-benefits are available only in connection with a hotel stay at a Get More eligible rate as set out on www.joingetmore.com
tauvon
Sweden
Swedish translation:Fördelaktigt pris
Explanation:
Låter bra i sammanhanget, men jag är inte hundra procent säker.
Selected response from:

SwedishTra
United States
Grading comment
Det visade sig bli bra med bara pris till slut. Tack alla för hjälpen!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kvalificerande rumspris
Sven Petersson
4Lämpligt pris
HosseinA
3Fördelaktigt prisSwedishTra
3battre prisJan S


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kvalificerande rumspris


Explanation:
:o)

Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 388

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lämpligt pris


Explanation:
Kanske!

HosseinA
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)

19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
battre pris


Explanation:
eligible i denna mening syftar pa battre/lagre pris, tror jag

Jan S
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

2 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Fördelaktigt pris


Explanation:
Låter bra i sammanhanget, men jag är inte hundra procent säker.

SwedishTra
United States
Works in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Det visade sig bli bra med bara pris till slut. Tack alla för hjälpen!