KudoZ home » English to Swedish » Computers (general)

device view

Swedish translation: visa enhet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:device view
Swedish translation:visa enhet
Entered by: Monica Berntsson

16:44 Aug 11, 2002
English to Swedish translations [PRO]
Computers (general) / Computers
English term or phrase: device view
Detahandlar om säkerhetskopiering: "Perform a Device View to regenerate your catalogs and restore normally."
Monica Berntsson
Sweden
Om det gäller Windows ska man använda funktionen "Visa enhet" innan man...
Explanation:
Uppgift hämtad från Windows-ordlistorna samt egen erfarenhet.
Selected response from:

Sara Hagelstam
Grading comment
Tack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2enhetsöversiktGlenn Viklund
5Om det gäller Windows ska man använda funktionen "Visa enhet" innan man...Sara Hagelstam


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
enhetsöversikt


Explanation:
bör det vara, dvs innan skapande av kataloger äger rum ska man få en översikt av de olika enheterna,

Glenn Viklund
Albania
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  marionb
10 mins

agree  Hans-Bertil Karlsson: det är nog inte "man" utan programmet som självt skapar sig en översikt ´för att se att det verkligen går att återskapa enligt tidigare konfigurering
34 mins

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Om det gäller Windows ska man använda funktionen "Visa enhet" innan man...


Explanation:
Uppgift hämtad från Windows-ordlistorna samt egen erfarenhet.

Sara Hagelstam
Specializes in field
Native speaker of: Swedish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Tack!