KudoZ home » English to Swedish » Mechanics / Mech Engineering

back shroud move top

Swedish translation: bakre kåpans (öppningsbara) överdel


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:back shroud move top
Swedish translation:bakre kåpans (öppningsbara) överdel
Entered by: Mario Marcolin

18:16 Mar 28, 2004
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: back shroud move top
Carefully reinstall back shroud move top

monteringsanvisning för träningsmaskin
Karin Hallberg
Spain
bakre kåpans överdel
Explanation:
den del av bakre kåpa som går att öppna (move)

kattlogik :}
Selected response from:

Mario Marcolin
Sweden
Grading comment
tack för hjälpen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bakre kåpans överdel
Mario Marcolin
4bakre kåpan för den rörliga toppenHans-Bertil Karlsson


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bakre kåpan för den rörliga toppen


Explanation:
pidgeonlogik :-)

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in category: 67

1 day16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bakre kåpans överdel


Explanation:
den del av bakre kåpa som går att öppna (move)

kattlogik :}

Mario Marcolin
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 67
Grading comment
tack för hjälpen!