KudoZ home » English to Swedish » Other

client held consumable stocks

Swedish translation: förbrukningsvaror som klienten (patienten) själv lagrar (eller lagerför)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:client held consumable stocks
Swedish translation:förbrukningsvaror som klienten (patienten) själv lagrar (eller lagerför)
Entered by: Monica Berntsson

12:29 Jul 3, 2002
English to Swedish translations [PRO]
English term or phrase: client held consumable stocks
En sjukvårdsutrustning, under en guide för beställning av delar: "When client held consumable stocks are reduced to 1 replacement set for each item please contact:"
Monica Berntsson
Sweden
förbrukningsvaror som klienten (patienten) själv lagrar (eller lagerför)
Explanation:
bör väl vara vad som avses i detta fall..
Selected response from:

Glenn Viklund
Albania
Grading comment
Tack! Jag kom fram till det själv till slut.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4förbrukningsvaror som klienten (patienten) själv lagrar (eller lagerför)Glenn Viklund
3kundens förbrukningsvara
Daniel Dahlberg
3clientet rymde förbrukningsmaterialt materieltsemanda


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
clientet rymde förbrukningsmaterialt materiel


Explanation:
Not sure of explaination

tsemanda

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
förbrukningsvaror som klienten (patienten) själv lagrar (eller lagerför)


Explanation:
bör väl vara vad som avses i detta fall..


    Funderingar..
Glenn Viklund
Albania
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 2476
Grading comment
Tack! Jag kom fram till det själv till slut.

28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kundens förbrukningsvara


Explanation:
När kundens förbrukningsvara (varor) är reducerad till 1 (ersättnings)enhet, var vänlig kontakta:

Daniel Dahlberg
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 7