KudoZ home » English to Swedish » Tech/Engineering

LOW CARBON RIMMED SUBSTITUTE STEEL

Swedish translation: otätat ersättningsstål med låg kolhalt


09:03 Mar 1, 2002
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: LOW CARBON RIMMED SUBSTITUTE STEEL
LOW CARBON RIMMED SUBSTITUTE STEEL

Verkar vara ett speciellt uttryck.
Linda Joelsson
Sweden
Swedish translation:otätat ersättningsstål med låg kolhalt
Explanation:
ordagrant, men ersättning för vad?
Selected response from:

asptech
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kolfattigt otätat stål, ersättning
Sven Petersson
4otätat ersättningsstål med låg kolhaltasptech


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
otätat ersättningsstål med låg kolhalt


Explanation:
ordagrant, men ersättning för vad?

asptech
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 1702

42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kolfattigt otätat stål, ersättning


Explanation:
I bet the next word in the source text is "for"!


    My geriatric brain.
Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 14058