KudoZ home » English to Swedish » Tech/Engineering

electrically earth continuous

Swedish translation: ur elektrisk synpunkt kontinuerligt jordade


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electrically earth continuous
Swedish translation:ur elektrisk synpunkt kontinuerligt jordade
Entered by: Karin Ashing

06:21 May 22, 2002
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: electrically earth continuous
Översättningen handlar om rör och dränering och uttrycket jag inte lyckats lösa är "electrically earth continuous" i meningen "Serien passar utmärkt för användning tillsammans med XX XX rännor, golvbrunnar och dagvattenavledningsprodukter och kombinerar enkel montering med effektiv strömning av spillvatten genom ett urval electrically earth continuous rör och rörkopplingar."
Karin Ashing
Sweden
ur elektrisk synpunkt kontinuerligt jordade
Explanation:
...ett urval av ur elektrisk synpunkt kontinuerligt jordade rör och kopplingar

Selected response from:

Mats Wiman
Sweden
Grading comment
Tack så mycket!
Karin
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ur elektrisk synpunkt kontinuerligt jordade
Mats Wiman
4genomgående jordförbindelseHans-Bertil Karlsson


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
genomgående jordförbindelse


Explanation:
så att rören kan användas för jordanslutning i tidigare skede

Hans-Bertil Karlsson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 5265

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ur elektrisk synpunkt kontinuerligt jordade


Explanation:
...ett urval av ur elektrisk synpunkt kontinuerligt jordade rör och kopplingar




    BOMH
Mats Wiman
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 3478
Grading comment
Tack så mycket!
Karin

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rogi: rätt
5 days