KudoZ home » English to Swedish » Tech/Engineering

inbound container

Swedish translation: Inkommande containrar


13:35 Oct 28, 2002
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering / plagghantering
English term or phrase: inbound container
Begrepp från plagghantering.

Dessa containrar (lådor, vagnar... ?) bestyckas med hängande (på galge) eller liggande plagg (i kartong) och ingår i ett större system.
Erik Hansson
Germany
Swedish translation:Inkommande containrar
Explanation:
inbound brukar ha innebörden 'inkommande' eller alt. 'ingående'. Avsnittet ur källtexten finns ju inte med i din frånga men stämmer det med övr. kontext så...
Selected response from:

Maria Bertilsson
France
Grading comment
Tack!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ankommande container
Sven Petersson
4Inkommande containrar
Maria Bertilsson


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Inkommande containrar


Explanation:
inbound brukar ha innebörden 'inkommande' eller alt. 'ingående'. Avsnittet ur källtexten finns ju inte med i din frånga men stämmer det med övr. kontext så...

Maria Bertilsson
France
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 521
Grading comment
Tack!

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ankommande container


Explanation:
Implicit in answer.

Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 14058

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inger Brandt
1 hr
  -> Thank you very much!