KudoZ home » English to Swedish » Tech/Engineering

Oil PSI switch

Swedish translation: oljetrycksvakt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Oil PSI switch
Swedish translation:oljetrycksvakt
Entered by: Mario Marcolin

06:12 Nov 5, 2003
English to Swedish translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Oil PSI switch
Oljetrycksvakt?
Mario Marcolin
Sweden
oljetrycksvakt
Explanation:
Med "s" (analogt alla andra ord "oljetrycks-" i Engström)!
:o)
Selected response from:

Sven Petersson
Sweden
Grading comment
Hellre med s än utan... Tack till båda!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5oljetrycksvakt
Sven Petersson
5oljetryckvaktasptech


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
oljetryckvakt


Explanation:
helt rätt i sammanhanget, men "s"-et bör bort

asptech
Native speaker of: Native in SwedishSwedish
PRO pts in pair: 1702

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
oil psi switch
oljetrycksvakt


Explanation:
Med "s" (analogt alla andra ord "oljetrycks-" i Engström)!
:o)

Sven Petersson
Sweden
Native speaker of: Native in SwedishSwedish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 14056
Grading comment
Hellre med s än utan... Tack till båda!