KudoZ home » English to Turkish » Advertising / Public Relations

highest rated

Turkish translation: en çok beğenilen


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:highest rated
Turkish translation:en çok beğenilen
Entered by: Cagdas Karatas

16:22 Jun 28, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: highest rated
bir video filminden bahsediliyor. Izleme orani oldugunu sanmiyorum, izleme orani ayrica belirtiliyor cünkü.

Tesekkür ederim!
Nuray Sümbültepe
United Kingdom
en çok beğenilen
Explanation:
en gözde... highly rated olarak geçer genelde... Bence bundan bahsediliyor.
Selected response from:

Cagdas Karatas
Turkey
Grading comment
tesekkür ederim Cagdas!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2En Fazla Puan Alan
Taner Göde
3 +3en çok beğenilen
Cagdas Karatas
5en yüksek puanlı/rating alan
Salih1946
5görülmesi en çok tavsiye edilen
Mehmet Hascan
3en çok tercih edilen
Serkan Doğan
4 -3En yüksek fiyat biçilen
Ali Osman TEZCAN


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
en çok tercih edilen


Explanation:
en çok satılan olabilir
kalitesinden de söz ediliyor olabilir

Serkan Doğan
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -3
En yüksek fiyat biçilen


Explanation:
En yüksek fiyat biçilen
Its price is the highest among similar video films.


Ali Osman TEZCAN
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Taner Göde: Disagree vermeyi sevmem ama bu defa başka çarem kalmadı. Highest Rated ne yazık ki maddi bir değer ifade etmiyor.
48 mins

disagree  Mehmet Hascan: Taner Bey'e katılıyorum.
2 hrs

disagree  Mansour Pahlevani: Disagree
12 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
En Fazla Puan Alan


Explanation:
To Rate a Movie = Bİr Filme Puan Vermek

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&q="highest rated"



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-06-28 19:16:57 GMT)
--------------------------------------------------

Evet, "highest rated" izleyiciler tarafından en yüksek (en çok) puan(ı) alan anlamındadır.

Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: en yüksek puanli diyebilir miyim sizce. cünkü bu tedrim alt baslik.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
5 hrs
  -> Teşekkür ederim Mehmet.

agree  Buray: "en çok puan alan" desek kulağa daha hoş gelecek sanki. "fazla" deyince haddinden çok puan almış gibi geliyor bana.
9 hrs
  -> "En çok" daha medyatik duruyor, olabilir. Teşekkür ederim.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
en çok beğenilen


Explanation:
en gözde... highly rated olarak geçer genelde... Bence bundan bahsediliyor.

Cagdas Karatas
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
tesekkür ederim Cagdas!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ozan karakış
10 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  Mansour Pahlevani
12 hrs
  -> teşekkür ederim

agree  M. Golgeli: Sonuçta oylama sonucundan bahsediliyor. En çok puan alan dersek tam manayı vermiyor. En çok beğenilen, En gözde gibi bir cümle daha iyi anlamı ifade edecektir zannımca.
32 days
  -> teşekkür ederim

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
görülmesi en çok tavsiye edilen


Explanation:
the highest rated = viewing higly recommended

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-06-28 19:46:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.ie/search?hl=en&rlz=1T4SKPB_enIE219IE225&q...

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 16

541 days   confidence: Answerer confidence 5/5
en yüksek puanlı/rating alan


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4