KudoZ home » English to Turkish » Advertising / Public Relations

now offers a full portfolio of CD and DVD+R/RW media

Turkish translation: Şimdi eksiksiz CD ve DVD+r/rw ortamları gamı/yelpazesi sunuyor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:now offers a full portfolio of CD and DVD+R/RW media
Turkish translation:Şimdi eksiksiz CD ve DVD+r/rw ortamları gamı/yelpazesi sunuyor
Entered by: 1964

09:50 Jun 23, 2004
English to Turkish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations
English term or phrase: now offers a full portfolio of CD and DVD+R/RW media
now offers a full portfolio of CD and DVD+R/RW media.
Cok tesekkur ederim.
xxxkvaloy
Şimdi eksiksiz CD ve DVD+r/rw ortamları gamı/yelpazesi sunuyor
Explanation:
burada media: Removable media yani microsoftcada çıkarılabilir ortam

Şimdi eksiksiz CD ve DVD+r/rw ortamları (ürün) gamı/yelpazesi sunuyor.


Bu reklamla ilgili bir ifadedir teknik iki nokta yani ortam ve diğer terimlere sadık kalınmak suretiyle ifade yeniden yaratılabilir yani ne dediği değil nasıl ifade edersek dahi iyi "satar" önemlidir.
Tabii teknik özellik kısımlarına dokunmamak şartıyla
Selected response from:

1964
Turkey
Grading comment
Cok tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7Şimdi eksiksiz CD ve DVD+r/rw ortamları gamı/yelpazesi sunuyor
1964
4 +3şimdi eksiksiz bir cd ve dvd+r/rw medya portföyü
Özden Arıkan
5 +1artık (şimdi) tüm CD ve DVD + R/RW disklerini eksiksiz olarak sunmakta (sunuyor)Adil Sönmez
4 +1şimdi, cd ve ve dvd+r/rw medyasının tam bir portföyünü sunarshenay kharatekin
4 +1Simdi DVD+R/RW ve CD nin tam Listesini sunar
Nizamettin Yigit
5Artık CD ve DVD+R/RW ortamının tam takımını veriyor.
Salih1946
4Şimdi, CD ve DVD+R/W Medyanın tam portföyünü sunar.Mustafa Altinkaya


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
now offers a full portfolio of cd and dvd+r/rw media
Simdi DVD+R/RW ve CD nin tam Listesini sunar


Explanation:
Simdi DVD+R/RW ve CD nin tam Listesini sunar. Burada CD "nin" yerine "lerin" de kullanilabilir.

Nizamettin Yigit
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan
2 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
now offers a full portfolio of cd and dvd+r/rw media
Şimdi, CD ve DVD+R/W Medyanın tam portföyünü sunar.


Explanation:
"portfolio"ün Türkçe karşılığı portföy olarak kullanılmaktadır. Daha Türkçe bir terim, veya TDK'nın önerdiği bir terimi bilmiyororum.

Mustafa Altinkaya
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
now offers a full portfolio of cd and dvd+r/rw media
şimdi, cd ve ve dvd+r/rw medyasının tam bir portföyünü sunar


Explanation:
...

shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mustafa Altinkaya
52 mins
  -> sizin gibi destekçi arakdaşlar da olmasa, burası hiç çekilmez

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
now offers a full portfolio of cd and dvd+r/rw media
şimdi eksiksiz bir cd ve dvd+r/rw medya portföyü


Explanation:
sunmaktadır

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 27 mins (2004-06-23 13:17:48 GMT)
--------------------------------------------------

özellikle bu cümleden önce, \"sunan\" kişi ya da şirketin daha önce sunduklarına dair bilgi veriliyorsa (\"bugüne kadar şunları şunları sizlere sunmuş/ getirmiş olan falanca kuruluş\" gibisinden), \"şimdi\" yerine \"şimdi de\" demek daha güzel olabilir.

Özden Arıkan
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 20
4 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nilgün Bayram
39 mins
  -> teşekkür ederim

agree  1964: Bence porföy biraz garip geldi, ya ürün... gamı ya da yelpazesi denilebilir
51 mins
  -> teşekkür ederim. "yelpaze"ye evet, "gam"a hayır :-)

agree  Leyal: veya: artık.....
19 hrs
  -> o da olabilir, evet. teşekkürler.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
now offers a full portfolio of cd and dvd+r/rw media
Şimdi eksiksiz CD ve DVD+r/rw ortamları gamı/yelpazesi sunuyor


Explanation:
burada media: Removable media yani microsoftcada çıkarılabilir ortam

Şimdi eksiksiz CD ve DVD+r/rw ortamları (ürün) gamı/yelpazesi sunuyor.


Bu reklamla ilgili bir ifadedir teknik iki nokta yani ortam ve diğer terimlere sadık kalınmak suretiyle ifade yeniden yaratılabilir yani ne dediği değil nasıl ifade edersek dahi iyi "satar" önemlidir.
Tabii teknik özellik kısımlarına dokunmamak şartıyla

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Cok tesekkur ederim.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxSweet Prince: Evet, bağlama göre böyle de ifade edilebilir.
10 mins
  -> Sağolun

agree  Feza Eruguz
46 mins
  -> Sağolun

agree  Özden Arıkan: "yelpaze", ayrıca "ortamları" da daha iyi olmuş bence. yalnız "gam" müzikte kullanılır benim bildiğim, burada yadırgatıcı oluyor.
5 hrs
  -> Sağolun bazen yelpaze yerine gam iyi olabilir aslında yelpazeden önce gam kullanılırdı (Fransızcadan öykünme) , google'da ürün gamı yazarsanız örnekleri var

agree  Nilgün Bayram
7 hrs
  -> Sağolun

agree  Leyal: veya: artık...
17 hrs
  -> Sağolun

agree  YASiN DEMiRKIRAN
14 days

agree  senin
57 days

3 days18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
now offers a full portfolio of cd and dvd+r/rw media
artık (şimdi) tüm CD ve DVD + R/RW disklerini eksiksiz olarak sunmakta (sunuyor)


Explanation:
AÇIKLAMA

Portfolio => burada; “portfolio” tanımındaki “tüm”ü

SÖZCÜK ANLAMLARI

portfolio => portföy

media => ortam

Kaynakça => Compdic

1. Media => pl. media Computer Science. An object or device, such as a disk, on which data is stored.

Source: The American Heritage® Dictionary of the English Language, Fourth Edition

Portfolio => 1) Bir yatırımcının elinde bulunan veya namına tutulan menkul kıymetlerin "tümü". 2) Menkul kıymetlerin saklandığı dosya

Kaynakça: Bankacılık Terimleri Sözlüğü, Dr. Faruk Yalvaç




Adil Sönmez

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxSweet Prince: Bağlama göre böyle de ifade edilebilir. DDH'den selamlar.
1 day1 hr

1642 days   confidence: Answerer confidence 5/5
now offers a full portfolio of cd and dvd+r/rw media
Artık CD ve DVD+R/RW ortamının tam takımını veriyor.


Explanation:
self-explanatory

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4