KudoZ home » English to Turkish » Agriculture

Flavour Guarantee

Turkish translation: lezzet garantisi


09:06 Aug 25, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Agriculture
English term or phrase: Flavour Guarantee
Metine göre bazı gıdaların üzerinde Flavour Guarantee etiketi bulunurmuş: Şöyle bir ifade de geçiyor: The label ‘Flavour Guarantee’ (good flavour guaranteed) was developed to enable Brazilian consumers to immediately locate these high-quality, flavoursome products on the supermarket shelves
Whiz
Turkey
Turkish translation:lezzet garantisi
Explanation:
İşin kötü tarafı flavour hem tat hem de koku anlamına gelebiliyor. Ama "tat" yani "lezzet" burada bana daha yakın geldi.
Selected response from:

Kenan ŞAHİN
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1lezzet garantisi
Kenan ŞAHİN
5 +1lezzet garantilifayc68
4tat garantisi
Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
4flavour guaranteeseherr
4aroma garantisi
Serkan Doğan
4Lezzet TaahhüdüSebnem Girginer


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flavour guarantee
Lezzet Taahhüdü


Explanation:
birebir "garanti" demek fazla "mekanik" kaçabilir diye düşünüyorum.

Sebnem Girginer
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flavour guarantee
aroma garantisi


Explanation:
aroma/tat garantisi

Serkan Doğan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
flavour guarantee
lezzet garantili


Explanation:
aroma daha cok kokuyu ifade eder ve lezzetin korunduguna dair bir garanti veriliyor.

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-08-25 13:25:53 GMT)
--------------------------------------------------

'lezzet guvencesi' belki daha da guzel oturabilir.

fayc68
Turkey
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fleur21
1 hr

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
flavour guarantee
lezzet garantisi


Explanation:
İşin kötü tarafı flavour hem tat hem de koku anlamına gelebiliyor. Ama "tat" yani "lezzet" burada bana daha yakın geldi.

Kenan ŞAHİN
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilhan Gadis
11 hrs
  -> Teşekkür ederim.

2 days5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flavour guarantee
flavour guarantee


Explanation:
burda ürünün bu güvenceyle brezilyalı tüketicilerin bu damga/belirtkelre akarak daha kolay ulaşılmasından bahsediyor bahsedilen lezzetti bizdeki ''kalite kontrol belirtkelerine yada tse belirtkesine benzetebilirz.

kısca ''lezzet güvencesi''

seherr
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

3 days26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
flavour guarantee
tat garantisi


Explanation:
belki tat garantisi de denilebilir

Ali Yildirim BA DipTransIoLET MCIL AITI
United Kingdom
Native speaker of: Turkish