KudoZ home » English to Turkish » Art/Literary

Braked stability

Turkish translation: braked = frenlenmiş.


12:07 May 19, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: Braked stability
Bu terim bir krikonun tanımlanan ozelliklerini içeren tabloda geçiyor, karsisindaki kabul edilebilir kriter olarak ise " Must complete push-off test 400N slope at GWB and Kerb" verilmis.
nestor jcc
Turkish translation:braked = frenlenmiş.
Explanation:
Konu (KRİKO) itibariyle burada; sabit halde, yükü tutar halde.
stability = değişmezlik; denge; sabitlik; sallanmazlık, stabilite.
“Braked Stabity”; konu (KRİKO) itibariyle burada;
“Sabit Halde Yük Tutma Yeteneği” veya “Yükü Tutar Durumda Stabilite”
olarak çevrilebilir.

push-off = 1. push with an oar etc. to get a boat out into a river etc.
2. go away.
Konu (KRİKO)itibariyle burada;
“kaçırmama”, “tutma”.

slope = 1(fiil) bel vermek; istinat ettirmek; pahlamak; sarkmak.
2 (isim) akıntı; eğik; eğim; kayma; meyil; şev; yamaç, yokuş.

push-off slope = konu (KRİKO) itibariyle burada; kaymayı tutma, daha doğrusu “kaydırmama”.
GWP = GWP
Kerb = (özel isim) Kerb

“Must complete push-off test 400N slope at GWB and Kerb” konu (KRİKO) itibariyle burada;

400 N GWB ve Kerb kaydırmama testini tamamlamak zorundadır, daha doğrusu
“400 N GWB ve Kerb kaydırmama testini başarı ile geçmek zorundadır”.
Selected response from:

Adil Sönmez
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5braked = frenlenmiş.Adil Sönmez
4Fren dengesi
1964


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fren dengesi


Explanation:
Frenlenmiş halde denge/stabilite

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-19 12:29:37 (GMT)
--------------------------------------------------

Fren sadece araba freni değil küm motor ve makinalarda otomatik ve manuel fren sistemleri olur bu sanırım frenlenmiş halde sistemin stabilitesi yani dengesini anlamında bir fren direnci olmalı ve bu dirence karşı sistemin sağladığı dengeleme gücüyle stabilite sağlanmalı (sanırım)


1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 718

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
braked = frenlenmiş.


Explanation:
Konu (KRİKO) itibariyle burada; sabit halde, yükü tutar halde.
stability = değişmezlik; denge; sabitlik; sallanmazlık, stabilite.
“Braked Stabity”; konu (KRİKO) itibariyle burada;
“Sabit Halde Yük Tutma Yeteneği” veya “Yükü Tutar Durumda Stabilite”
olarak çevrilebilir.

push-off = 1. push with an oar etc. to get a boat out into a river etc.
2. go away.
Konu (KRİKO)itibariyle burada;
“kaçırmama”, “tutma”.

slope = 1(fiil) bel vermek; istinat ettirmek; pahlamak; sarkmak.
2 (isim) akıntı; eğik; eğim; kayma; meyil; şev; yamaç, yokuş.

push-off slope = konu (KRİKO) itibariyle burada; kaymayı tutma, daha doğrusu “kaydırmama”.
GWP = GWP
Kerb = (özel isim) Kerb

“Must complete push-off test 400N slope at GWB and Kerb” konu (KRİKO) itibariyle burada;

400 N GWB ve Kerb kaydırmama testini tamamlamak zorundadır, daha doğrusu
“400 N GWB ve Kerb kaydırmama testini başarı ile geçmek zorundadır”.


Adil Sönmez
PRO pts in pair: 118