KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

B-car

Turkish translation: B sınıfı otomobil


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:B-Car
Turkish translation:B sınıfı otomobil
Entered by: xxxelauluhan

21:17 May 21, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Automotive
English term or phrase: B-car
B-car project team.
xxxelauluhan
B sınıfı otomobil
Explanation:
Otomobillerde küçük tipte olanlara "Class B Car" deniliyor. "B-Car projesi" ise 1960'ların sonunda Ford'un ilk kez Avrupa'daki tipte, geleneksle modellerinden daha küçük bir araç tasarlamak için başlattığı projenin adı. Örneğin, Ford Fiesta modelinin tarihinde bu projeden söz ediliyor. 1969-1972 arasında yürütülen projenin adı "B-Car Project." Aşağıdaki linkte bu projenin geçmişi anlatılıyor.
Selected response from:

Umit Altug
Grading comment
Gercekten de Umit Bey, tam da Ford'la ilgili bir metin bu. Bu saatte yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4"Grup B proje takımı"AZRA AKARTUNA
3B-CAR (British Columbia Automative Recyclers)Mustafa Yuksel
3B sınıfı otomobilUmit Altug


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
B sınıfı otomobil


Explanation:
Otomobillerde küçük tipte olanlara "Class B Car" deniliyor. "B-Car projesi" ise 1960'ların sonunda Ford'un ilk kez Avrupa'daki tipte, geleneksle modellerinden daha küçük bir araç tasarlamak için başlattığı projenin adı. Örneğin, Ford Fiesta modelinin tarihinde bu projeden söz ediliyor. 1969-1972 arasında yürütülen projenin adı "B-Car Project." Aşağıdaki linkte bu projenin geçmişi anlatılıyor.


    Reference: http://www.netz-kasten.de/fiesta1/index.php?lan=en&ID=1x0x0
Umit Altug
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Gercekten de Umit Bey, tam da Ford'la ilgili bir metin bu. Bu saatte yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim.

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
B-CAR (British Columbia Automative Recyclers)


Explanation:
Bir Otomobil Birliginin Kisaltilmis Adi.


Mustafa Yuksel

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Grup B proje takımı"


Explanation:
Rallilerde yarışan arabalar özelliklerine göre sınıflandırılırlar ve(Grup N, Grup B gibi...)
Tam bağlamı verseydiniz daha anlaşılır olabilirdi ama sözkonusu çeviri ralliyle ilgiliyse karşılığı bu olmalı. Kolay gelsin :o)


--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-21 22:04:43 (GMT)
--------------------------------------------------

\"B GRUBU OTOMOBİL PROJE TAKIMI\"
Eksiklik için özür...


    Reference: http://www.stormloader.com/groupb/history.html
AZRA AKARTUNA
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish