KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

NG

Turkish translation: NO GO (GEÇMEZ)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:NG
Turkish translation:NO GO (GEÇMEZ)
Entered by: Nahit Karataşlı

11:43 Oct 24, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Engine Control System
English term or phrase: NG
Not good anlamındaki kısaltma. Bir TM kontrolü yapıyorum. Arıza teşhisinde OK'in karşıtı olarak NG kullanılıyor. Tm'de OK'ler aynen bırakılmış, NG'ler de öyle. Grafiklerle sorun belirtileri ve izlenmesi gereken adımlar anlatılırken OK-->........ ; NG---> ...... şeklinde kullanılmış. Önerilerinizi bekliyorum.
shule
NO GO
Explanation:
GO (GEÇER)/NO GO (GEÇMEZ)

Genellikle eğitim ve kalite değerlendirmelerinde kullanılan bir terim. Başarı ya % 0'dır yada % 100, arası yoktur.
Selected response from:

Nahit Karataşlı
Turkey
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4NO GO
Nahit Karataşlı
5RED
Taner Göde
5NG-yersiz OK-yerindeAli Bayraktar
4GEÇMEZ
ATIL KAYHAN
3İşe Yaramadı
Ilhan Gadis


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
ng
NO GO


Explanation:
GO (GEÇER)/NO GO (GEÇMEZ)

Genellikle eğitim ve kalite değerlendirmelerinde kullanılan bir terim. Başarı ya % 0'dır yada % 100, arası yoktur.

Nahit Karataşlı
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kcda: Türkçe (geçmez) yerine (geçersiz) benim tercihim olurdu./Aydınlatıcı açıklama için teşekkürler!
2 hrs
  -> Sağolun. Askeri kökenli bir kalıp. Bakım merkezlerinde de bu şekilde kullanılıyor.

agree  xxxQuinox: Çok yerinde olmuş.
5 hrs
  -> Sağolun.

agree  Serkan Doğan: bence yerinde ve kalıplaşmaya teşne
6 hrs
  -> Sağolun Serkan Bey.

agree  Mehmet Hascan
19 hrs
  -> Sağolun Mehmet Bey.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
NG (NOT GOOD)
RED


Explanation:
Amaç kısa sözcük ise bende RED olabilir. Yoksa Sn. Karataşlı'nın cevabına katılıyorum.

Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 44

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ng
İşe Yaramadı


Explanation:
Metne uygunluğundan emin değilim ancak arıza tespitinde yapılan adımlar içinse 'İşe Yaramadı' kullanılabilir.

Ilhan Gadis
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 15

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ng
GEÇMEZ


Explanation:
Sn. Karatasli'nin yanitindan esinlenerek.

ATIL KAYHAN
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 399

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ng
NG-yersiz OK-yerinde


Explanation:
-

Ali Bayraktar
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 100