KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

hole-catch pin

Turkish translation: delikli sabitleme pimi


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hole-catch pin
Turkish translation:delikli sabitleme pimi
Entered by: Taner Göde

18:24 Oct 30, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: hole-catch pin
metinde bir otomobilin özellikleri ile ilgili olarak yer alıyor.

cover, hole-catch pin

şeklinde.

birşey kapağı olsa gerek. ama ne?
Metin Cihan
Turkey
delikli sabitleme pimi
Explanation:
Bu delikli sabitleme pimidir. Kapağın bir parçası. Pim deliğe gelince mekanizma sayesinde içine girer ve sabitlenir.

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=delikli sabitleme pi...

İyi akşamlar.

Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3tespit pimiAli Bayraktar
5 +3delikli sabitleme pimi
Taner Göde


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
delikli sabitleme pimi


Explanation:
Bu delikli sabitleme pimidir. Kapağın bir parçası. Pim deliğe gelince mekanizma sayesinde içine girer ve sabitlenir.

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=delikli sabitleme pi...

İyi akşamlar.



Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ilhan Gadis
8 mins
  -> Teşekkür ederim Sn. Gadis.

neutral  Selcuk Akyuz: tırnak içinde "delikli sabitleme pimi" şeklinde arattığınızda google sıfır sonuç veriyor
9 mins
  -> Tamam, ben de referansımda tırnaksız arattırmışım zaten. Sonuçlarda "SABİTLEME PİMİ" öne çıkıyor. Delikli olması ayrı bir özellik. Kancalı, yaylı, yuvalı tipleri de var. Teşekkür ederim.

agree  Nahit Karataşlı: Kilit pimi de diyebiliriz. Hani G-3 P.Tf.nin dipçik ve kabze tertibatları ile üst gerdanesini tespit etmek için kullanılan ucunda yay bulunan pimler var ya, işte o.
32 mins
  -> Örneğiniz beni 237. Dönem Tuzla Piyade Okulu Asteğmen Aday Adayı Eğitimime götürdü. Benim 1948 model G-3'ümün kurma kolundaki mika yoktu. Silahı kurmak her defasında parmaklarımı biçiyordu, sonra askı ipini etrafına dolar, öyle kurardım. Teşekkür ederim.

agree  mustafa karabiber: Bence de delikli kilit pimi-ya da sabitleme pimi
1 hr
  -> Teşekkür ederim Sn. Karabiber.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
catch pin
tespit pimi


Explanation:
ordaki kapağın yani "cover" deliğine takılan emniyet amaçlı bir tespit pimi, kilit pimi de olur

burda cover-hole , catch-pin şeklinde olması daha uygun


http://www.google.ru/search?complete=1&hl=ru&newwindow=1&q="...

Ali Bayraktar
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hakan Sahin: http://www.google.com/images?q="catch pin"&sourceid=navclien...
24 mins
  -> Teşekkür Ederim!

agree  Nahit Karataşlı
1 hr
  -> Teşekkür Ederim

agree  Serkan Doğan
17 hrs
  -> Teşekkür Ederim