KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

rebuildable auto

Turkish translation: hasarlı araba


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rebuildable auto
Turkish translation:hasarlı araba
Entered by: Alp Berker

15:09 Feb 20, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: rebuildable auto
Websitesi icin tam karsilik gerekiyor.
Alp Berker
United States
hasarlı araba
Explanation:
"Vuruk"," kaza geçirmiş" vb. deniyor ancak en çok kullanılanı sanırım "hasarlı" .

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-02-20 15:30:31 GMT)
--------------------------------------------------

"Hasarlı araç", "hasarlı oto" da kullanılabiliyor.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-02-20 15:31:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=hasarlı araç&meta=
Selected response from:

Ilhan Gadis
Turkey
Grading comment
Herkesin yardimi icin cok tesekkurler.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4hasarlı araba
Ilhan Gadis
5onarılabilir otomobilAli Bayraktar
5onarilabilir otoyelken
42 farklı anlam
ozan karakış


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
onarılabilir otomobil


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-02-20 15:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

syn. repairable

Ali Bayraktar
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 100

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
2 farklı anlam


Explanation:
1. Toplanabilir Hasarlı Otomobil

2. Kendin Yap Otomobil : Marka hatırlayamadım (en az 2-3 tane var) ancak paket halinde satılan (yap-boz misali) hobi maksatlı fakat her parçasıyla gerçek otomobil. (genelde spor tip)


ozan karakış
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 11

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
hasarlı araba


Explanation:
"Vuruk"," kaza geçirmiş" vb. deniyor ancak en çok kullanılanı sanırım "hasarlı" .

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-02-20 15:30:31 GMT)
--------------------------------------------------

"Hasarlı araç", "hasarlı oto" da kullanılabiliyor.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-02-20 15:31:32 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=hasarlı araç&meta=

Ilhan Gadis
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Herkesin yardimi icin cok tesekkurler.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde: "HASARLI ARAÇ" www.hasarlioto.com
20 mins
  -> Teşekkürler, Taner Bey.

agree  Özgür Salman
1 hr
  -> Teşekkürler.

agree  Serkan Doğan
17 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  mustafa karabiber
6 days
  -> Teşekkür ederim.

1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
onarilabilir oto


Explanation:
tamir edilebilir,tekrar yapilabilir gibi hasar duzeyini gosteriyor, sadece hasarli demek eksik kaliyor.

yelken
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish