KudoZ home » English to Turkish » Automotive / Cars & Trucks

shield

Turkish translation: koruyucu teçhizat / ekipman


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:shield
Turkish translation:koruyucu teçhizat / ekipman
Entered by: ilaydamine

12:58 Feb 19, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / traktör kullanım kılavuzu
English term or phrase: shield
To avoid serious possible injury. Keep all shields in place
when using PTO.Stay clear on rotating PTO shafts. Fasten
drawbar at center position when operating pto driven
machines. Attach to drawbar. Consult to operator’s manual
for further instruction.

bu cümlede shield için ne diyebiliriz?
ilaydamine
Turkey
koruyucu teçhizat / ekipman
Explanation:
Bu doğru tanım olabilir.
Selected response from:

Salih1946
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Koruyucu muhafaza/Muhafaza
kalkhas
5koruyucu teçhizat / ekipman
Salih1946
4 +1kalkan/siper/korumaoffwhite
4Kalkan, zırh, koruma
Murad AWAD


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kalkan/siper/koruma


Explanation:
kuyruk milindeki hareketli parçalara yönelik koruma sağlayan kalkan veya siper kastediliyor.

offwhite
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nil Ekinci
30 mins

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kalkan, zırh, koruma


Explanation:
Kalkan, zırh, koruma

Murad AWAD
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in ArabicArabic
PRO pts in category: 4

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
koruyucu teçhizat / ekipman


Explanation:
Bu doğru tanım olabilir.

Salih1946
United States
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 231

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Koruyucu muhafaza/Muhafaza


Explanation:
kuyruk mili ilgili olduğundan bunları kullanabilirsiniz.

Emniyet muhafazaları makine çalışırken daima takılı olmalıdır. Pek çok kişi makinenin muhafazasız yerlerine elini, kolunu,paçasını kaptırarak sakat kalmakta veya ölmektedir. Muhafazasız makine şaftları ve miller, bu konuda emniyet açısından özellikle tehlikeli olanlarıdır. Dakikada 540 devirle dönen bir şaft bir saniyede 9 devir yapar ve bu esnada kaptığı bir şeyi 1.5 metre dolayabilir. Bu nedenle bunların muhafazalı olmasına özel bir dikkat gösterin. Şaftın muhafazalı olması yetmez, muhafazanın mutlaka zincirle uygun bir yere tespit edilmesi de şarttır.

adresi proz kabul etmediğinden veremedim. tarım ve köyişleri bakanlığı'nın sitesinden alıntı yaptım.

kalkhas
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mahmut Karakaya
18 hrs
  -> teşekkürler