KudoZ home » English to Turkish » Biology (-tech,-chem,micro-)

Plastic tamper tainer

Turkish translation: plastik geçme kapaklı ambalaj


23:33 Feb 5, 2009
English to Turkish translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-)
English term or phrase: Plastic tamper tainer
İlaç şişelerinin ambalajlanmasıyla ilgili metinde geçiyor. Packaging başlığı altında alt başlık olarak kullanılmış
Whiz
Turkey
Turkish translation:plastik geçme kapaklı ambalaj
Explanation:
türkçe'deki karşılığı budur.
Selected response from:

kalkhas
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5plastik geçme kapaklı ambalaj
kalkhas
5emniyet belirteçli ambalajxxxgulakbelen
5Sızdırmaz kapak
Salih1946
3 +1plastik kapak
Ahmet Bilal Özdemir


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
plastic tamper tainer
plastik kapak


Explanation:
hani bunu çeşitlendirip kelimelerin birebirdeki çevirilerini birebir ekleyerek bir şeyler türetmek mümkün ama basite inmenin daha yararlı olacağına inanıyorum. ürünün bir resmi var şurada:

http://www.ebouteilles.fr/images/product/?id=268&x=520&y=400

buna da "plastik zamazingo düttürteci" gibi yapay bir karşılık üretmektense kapak deyip geçmek daha iyi olabilir.

tabii bunları yerleşik bir karşılık olmadığı önsezisi ile söylüyorum, bilen söylerse o zaman durum değişir.

Ahmet Bilal Özdemir
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ahmet dundar: bence de nasıl kapanı kapanmayacağına da kullanıcı karar versin:)
1 day17 hrs
  -> teşekkür ederim

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
plastic tamper tainer
Sızdırmaz kapak


Explanation:
Alternatif bir tanım olabilir. İki harette kapanan plastik ilaç şişelerinin kapağnda plastik özel bir sızdırmazlık emniyet contası vardır.

Salih1946
United States
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
plastic tamper tainer
emniyet belirteçli ambalaj


Explanation:
Bu şekilde kullanımını çok duydum google'da linkler mevcut. Umarım yardımcı olmuştur. Kolay gelsin.

xxxgulakbelen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
plastic tamper tainer
plastik geçme kapaklı ambalaj


Explanation:
türkçe'deki karşılığı budur.


    Reference: http://www.ebottles.gr/product/1001/tampertainer-jars-tamper...
kalkhas
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Teşekkürler