KudoZ home » English to Turkish » Botany

highbush, lowbush, rabbiteye

Turkish translation: yabanmersini, bodur yabanmersini, tavşangözü


17:00 Mar 25, 2004
English to Turkish translations [PRO]
Science - Botany
English term or phrase: highbush, lowbush, rabbiteye
lowbush blueberry, highbush blueberry, rabbiteye bilberry
drvolkan
Turkish translation:yabanmersini, bodur yabanmersini, tavşangözü
Explanation:
bu sitede karşılıkları bulabilirsiniz ama bunlara güvenmeyin. Benim önerim, highbush için bir şey yazmayın, lowbush için bodur yaban mersini deyin, öbürü için de tavşangözü... neden olmasın.

http://www.caytv.com.tr/html/mavi_altyn.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 28 mins (2004-03-25 18:28:20 GMT)
--------------------------------------------------

yani tavşan göz yabanmersini bana daha makul geliyor.
Selected response from:

murat karahan
Turkey
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4yabanmersini, bodur yabanmersini, tavşangözü
murat karahan
5 +2yüksek boylu yaban mersini, alçak boylu yaban mersini, tavşan gözü yaban mersini
Nilgün Bayram


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
yabanmersini, bodur yabanmersini, tavşangözü


Explanation:
bu sitede karşılıkları bulabilirsiniz ama bunlara güvenmeyin. Benim önerim, highbush için bir şey yazmayın, lowbush için bodur yaban mersini deyin, öbürü için de tavşangözü... neden olmasın.

http://www.caytv.com.tr/html/mavi_altyn.html

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 28 mins (2004-03-25 18:28:20 GMT)
--------------------------------------------------

yani tavşan göz yabanmersini bana daha makul geliyor.

murat karahan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nilgün Bayram
11 mins
  -> teşekkürler

agree  Koral Özgül: Şık!
5 hrs

agree  nestor jcc
15 hrs

agree  shenay kharatekin
1 day15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
yüksek boylu yaban mersini, alçak boylu yaban mersini, tavşan gözü yaban mersini


Explanation:
.


    Reference: http://www.karatay.info/mavi_altin_likarba.htm
Nilgün Bayram
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  murat karahan: bendeki linkteki makaleyi çalmış :p
5 mins
  -> teşekkür ederim. doğrudur:=)

agree  shenay kharatekin: bak bu daha iyi
1 day15 hrs