KudoZ home » English to Turkish » Bus/Financial

corporate communications

Turkish translation: şirket düzeyinde iletişim


09:41 May 14, 2002
English to Turkish translations [Non-PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: corporate communications
a
han
Turkish translation:şirket düzeyinde iletişim
Explanation:
şirket yazışmaları, şirket düzeyinde temaslar,
Selected response from:

Erman BALKIN
Grading comment
teşekkür ederim.......
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4şirket düzeyinde iletişim
Erman BALKIN
4 +3corporate = kurumtc1960
4 +2şirket haberleşmeleri
Cagri Aras
5toplu irtibat, tüzel muhaberat, anonim şirkete ait bilgi iletişimi bilmi ve uygulamasıshenay kharatekin
4Anonim sirketlerin haberlesmeleriMustafa Yuksel


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
şirket düzeyinde iletişim


Explanation:
şirket yazışmaları, şirket düzeyinde temaslar,

Erman BALKIN
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 10
Grading comment
teşekkür ederim.......

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AZRA AKARTUNA
18 mins
  -> teşekkürler

agree  1964
55 mins
  -> teşekkürler

agree  wish
1 hr
  -> teşekkürler

agree  shenay kharatekin
315 days

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
şirket haberleşmeleri


Explanation:
şirket haberleşmeleri

Cagri Aras
Native speaker of: Turkish
PRO pts in pair: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nezih Doğu: şirket içi haberleşme, evet
8 hrs

agree  shenay kharatekin
315 days

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
corporate = kurum


Explanation:
kurumsal iletisim veya kurum haberleşmeleri

tc1960

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  1964
34 mins

agree  gpltd
4 hrs

agree  shenay kharatekin
315 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Anonim sirketlerin haberlesmeleri


Explanation:
Corporate: Sirketler gurubu, farkli unitelerden (devletler'de olabilir) meydana gelen kar amacli sirket

Mustafa Yuksel
PRO pts in pair: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  tc1960: burada "incorporated" sirket ibaresi bulamadigim icin disagree etmek zorundayim,kusura bakmayiniz ltf.
1 day1 hr

agree  shenay kharatekin
315 days

90 days   confidence: Answerer confidence 5/5
toplu irtibat, tüzel muhaberat, anonim şirkete ait bilgi iletişimi bilmi ve uygulaması


Explanation:
Aradığınız terim: corporate, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.

KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası corporate anonim şirkete ait
İş Dünyası corporate bir dernek veya şirket halinde hukuken birleştirilmiş
İş Dünyası corporate tüzel
İş Dünyası corporate birleşmiş
İş Dünyası corporate toplu
İş Dünyası corporate müşterek

Aradığınız terim: communications, İlk 30 kayıt görüntüleniyor.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası communications bilgi iletişimi bilimi ve uygulaması
İş Dünyası communications muhaberat
İş Dünyası communications muhabere
İş Dünyası communications irtibat




    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84