KudoZ home » English to Turkish » Bus/Financial

tombstone

Turkish translation: masa üstü aksesuar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tombstone
Turkish translation:masa üstü aksesuar
Entered by: Ebru Ozgen Oglesbay

00:22 Aug 12, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: tombstone
Expenses: Compilation of press clippings, printing of both block sale and offering documents, engraving, tombstones, distribution of all offering related documents...diye devam ediyor. Bir özelleştirme ihalesini kazanan firmanın ödemekle yükümlü olduğu masraflar.
Ebru Ozgen Oglesbay
United States
masa üstü aksesuar
Explanation:
desek olur mu ki?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-12 05:52:38 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.lucitetombstones.com/

bakın burada saat var ve ne bibloya ne de anıta benziyor :))

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-12 06:02:14 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon ekran küçük saat değilmiş ... ama ben yine de ille de tercüme edilecekse aksesuar derim.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-12 06:09:50 (GMT)
--------------------------------------------------

ha bak sonradan aklıma geldi, \"plaket\" olabilir mi bu ??
Selected response from:

erhan ucgun
Grading comment
Teşekkür ederim. Engraving ve tombstone'u birleştirerek masaüstü baskılı aksesuar ve plaketler dedim:-)).
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Masaüstü mini anıt
1964
4 +1bibloMETE KUMRU
5hatıra plaketihandegok
3mezar taşıshenay kharatekin
1masa üstü aksesuarerhan ucgun


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Masaüstü mini anıt


Explanation:
Bu terim türkçede yok aslında kezartaşı demek ama mezartaşı diyemeyiz.
Aşağıda ne olduğu resimden belli
benim önerim Masaüstü mini anıt
veya Masaüstü Memoryal


http://www.clearmount.com/images/tombstones1.jpg
Financial Tombstones
... Paperweights Pyramids Shapes Ice Look Laser Engraving Desk Items Awards Granex
Plaques Hand Carvings Beer Tap Handles Keytags Embedment Findings. ...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-12 01:10:53 (GMT)
--------------------------------------------------

veya anıtçık

1964
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 718

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Omer Esener: Sirketlerin basardiklari, imzaladiklari anlasmalarin kisa duyurusu (ornegin, sendikasyon kredilerinin tutari, kimlerce ustlenildigi, vb. kisa bilgiler) kagida yazilip kalin cam icerine yerlestiriliyor.
20 mins
  -> Sağolun

agree  Emine Fougner
2 hrs
  -> sağolun

agree  erhan ucgun: valla olur ama masanın üstünde "anıt" nasıl olur bilmem :))
4 hrs
  -> Aksesuar hiç olmaz o kadar genelki

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
biblo


Explanation:
biblo

METE KUMRU
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  erhan ucgun: bu da olurda biblo deyince koskoca genel müdürün masasında birbirine sarılmış yunuslar falan çağrıştırıyo :))
2 hrs
  -> teşekkür

5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
masa üstü aksesuar


Explanation:
desek olur mu ki?

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-12 05:52:38 (GMT)
--------------------------------------------------

http://www.lucitetombstones.com/

bakın burada saat var ve ne bibloya ne de anıta benziyor :))

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-12 06:02:14 (GMT)
--------------------------------------------------

pardon ekran küçük saat değilmiş ... ama ben yine de ille de tercüme edilecekse aksesuar derim.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-12 06:09:50 (GMT)
--------------------------------------------------

ha bak sonradan aklıma geldi, \"plaket\" olabilir mi bu ??

erhan ucgun
PRO pts in pair: 87
Grading comment
Teşekkür ederim. Engraving ve tombstone'u birleştirerek masaüstü baskılı aksesuar ve plaketler dedim:-)).

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mezar taşı


Explanation:
Aradığınız terim: tombstone, 1 sonuç bulundu.
KATEGORİ İNGİLİZCE TÜRKÇE
İş Dünyası tombstone mezar taşı


tam karşılığı bu ama konu ile ilgisi olduğunu sanmam



    Reference: http://www.zargan.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in pair: 84

3615 days   confidence: Answerer confidence 5/5
hatıra plaketi


Explanation:
bir finansal faaliyete katılımda bulunan kurumlarının isimlerinin yer aldığı ve kurumlara dağıtılan camdan mamul hatıra plaketi.


handegok
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish