KudoZ home » English to Turkish » Business/Commerce (general)

UCP500 1993 - Uniform Customs and Practices for Documentary Credits 1993

Turkish translation: Vesikalı Krediler İçin Yeknesak Teamül ve Uygulamalar


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Uniform Customs and Practices for Documentary Credits
Turkish translation:Vesikalı Krediler İçin Yeknesak Teamül ve Uygulamalar
Entered by: Murat Yildirim

09:02 Mar 21, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / customs
English term or phrase: UCP500 1993 - Uniform Customs and Practices for Documentary Credits 1993
bu terim gümrüklerde ve dış ticarette kullanılıyor
muhanad younis
Turkey
Vesikalı Krediler İçin Yeknesak Teamül ve Uygulamalar
Explanation:
Vesikalı Krediler İçin Yeknesak Teamül ve Uygulamalar is the term used in business and legal practice in Turkey.
Selected response from:

Murat Yildirim
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Akreditifler Hakkındaki Tekbiçimli Teamüller ve Uygulamalar
Serkan Doğan
5 +1Vesikalı Krediler İçin Yeknesak Teamül ve UygulamalarMurat Yildirim
4Akreditifler Hakkındaki Tekdüze Teamüller ve Kurallar / Vesikalı Kredilerle İlgili Yeknesak Örf ve Â
Mehmet Hascan


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ucp500 1993 - uniform customs and practices for documentary credits 1993
Vesikalı Krediler İçin Yeknesak Teamül ve Uygulamalar


Explanation:
Vesikalı Krediler İçin Yeknesak Teamül ve Uygulamalar is the term used in business and legal practice in Turkey.

Murat Yildirim
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
5 mins
  -> Teşekkür ederim.

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ucp500 1993 - uniform customs and practices for documentary credits 1993
Akreditifler Hakkındaki Tekdüze Teamüller ve Kurallar / Vesikalı Kredilerle İlgili Yeknesak Örf ve Â


Explanation:
http://www.bumko.gov.tr/Yayinlar/arastirmarapor/BOrmanoglu.p...

Vesikalı Kredilerle İlgili Yeknesak Örf ve Âdetler
http://www.hukuk.gazi.edu.tr/dergi/cilt_7-sayi_1-2.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-03-21 09:16:35 GMT)
--------------------------------------------------

Vesikalı Krediler için YeknesakTeamül ve Uygulamalar
http://216.239.59.104/search?q=cache:rNP_DrdIQMsJ:www.hukuk....

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 40

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ucp500 1993 - uniform customs and practices for documentary credits 1993
Akreditifler Hakkındaki Tekbiçimli Teamüller ve Uygulamalar


Explanation:
Akredit Hakkındaki Tekbiçimli Teamüller ve Uygulamalar

Serkan Doğan
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kcda: Ben bu seçeneği gözarda etmezdim.
4 hrs
  -> teşekkürler, aceleye gelmiş sanırım

agree  speranza1: akreditifler ile ilgili yeksenak teamüller ve uygulamalar-yayım tarihi 1993 ya
147 days
  -> teşekkürler