KudoZ home » English to Turkish » Business/Commerce (general)

Supersedes

Turkish translation: (eski bir şey(ler)i) geçersiz kılıp bunların yerini alır.


22:07 Jun 29, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Supersedes
Kimyasal urunler ureten bir sirketin, urunlerinin uzerinde yaziyor.. tam karsiligini bulamadim..
Gannush
Turkish translation:(eski bir şey(ler)i) geçersiz kılıp bunların yerini alır.
Explanation:
- This Agreement supersedes any other communications,representations or advertising relating to the Software and Documentation.

- Bu Sözleşme, Yazılım ve Belgelerle ilgili diğer tümiletişim, beyan ve tanıtımları geçersiz kılıp onların yerini alır.
http://216.239.59.104/search?q=cache:cvUznbOhz18J:gabwel.fre...
- Ürün ile işbu EULA kapsamındaki diğer konulara ilişkin olarak
önceden ya da aynı sırada yapılmış olan sözlü veya yazılı
iletişimleri, önerileri ve beyanları geçersiz kılıp bunların
yerini alır.
Selected response from:

Mehmet Hascan
Ireland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2(eski bir şey(ler)i) geçersiz kılıp bunların yerini alır.
Mehmet Hascan
5(önceki baskılar) geçersizdir
Taner Göde


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
supersedes (all previous versions)
(önceki baskılar) geçersizdir


Explanation:
To Supersede = To Replace a/any Former Version

◄ Yerine Geçmek ►



[PDF] International Towing Tank Conference ITTC Symbols and Terminology ...Dosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
Draft Version 1999. August 22, 1999. Supersedes all previous versions. Please go to next page for hypertext table of contents. (Not all cross-links are ...
www.gim.yildiz.edu.tr/alkan/meslekiingilizce/ITTC-STANDARD-... - Ek Sonuç - Benzer sayfalar

[PDF] CONSTITUTION AND RULESDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
This edition contains all laws and by-laws approved by Congress through June 19th, ... 2006 – this version supersedes all previous versions. ...
www.archeryworldcup.org/.../Document/FITA website/05 Rules/... - Ek Sonuç - Benzer sayfalar




DOC] Necatibey Caddesi No.112 Bakanlıklar/ANKARADosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
Bu standardın daha önce yayımlanmış bulunan baskıları geçersizdir. Bu standardın hazırlanmasında, milli ihtiyaç ve imkanlarımız ön planda olmak üzere, ...
www.dtm.gov.tr/dtmadmin/upload/DTS/MevzuatDb/teblig/TS 797(... - Benzer sayfalar

WWW.KARTUŞ.COM.TRMuadil Tonerler - Sitemizde satılan tüm tonerler ambalajlanmadan önce baskı testine tabii tutulur. Bu test sonrasında aktarma silindirleri üzerinde bir ...
www.kartus.com.tr/asp/sale_agree.asp - 26k - Önbellek - Benzer sayfalar

[DOC] ÖNSÖZDosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
2. baskı (Tadil ile). YAPI RUHSATI. Building licence ... yayımlandıktan ve bu kararda verilen geçiş süresi son bulduktan sonra eski baskıları geçersizdir. ...
www.bursamimar.org.tr/htm\9.5.11052-Ek1.doc - Benzer sayfalar

[DOC] FORMLAR - YAPI KULLANMA İZİN BELGESİDosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
... ve bu kararda verilen geçiş süresi son bulduktan sonra eski baskıları geçersizdir. ..... Bölümlere, yapı ile ilgili daha önce verilen Yapı Kullanma İzin ...
www.bursamimar.org.tr/htm\9.5.11052-Ek2.doc - Benzer sayfalar

[PDF] 26419 SAYILI TEBLDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
... bu kararda verilen geçiş süresi son bulduktan sonra eski baskıları geçersizdir. ... Bu standard son şeklini almadan önce; bilimsel kuruluşlar, üretici, ...
www.jeofizik.org.tr/tuze/26419_sayili_teblig_ek1.pdf - Benzer sayfalar

[PDF] 26419 SAYILI TEBLDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
ve bu kararda verilen geçiş süresi son bulduktan sonra eski baskıları geçersizdir. -. Bu standardın hazırlanmasında, milli ihtiyaç ve imkanlarımız ön planda ...
www.jeofizik.org.tr/tuze/26419_sayili_teblig.pdf - Benzer sayfalar

[DOC] Kullanim KlavuzuDosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
Programda yazıcı dökümleri alınacağı zaman önce Baskı (rapor) önizleme ekranı ... ile oluşturulacak disketler veya CD ile gönderilen bilgiler geçersizdir. ...
www.turkiyetaekwondofed.gov.tr/kk.doc - Benzer sayfalar

Güncel - Harun YahyaAma polis ifadeleri de geçersizdir. Tamamı baskı altında ve tehditle alınmış .... ADNAN OKTAR: Yargıtay’ın bu dediklerinden biz beraat ettik daha önce. ...
www.harunyahya.org/objektif_roportaj_07040524.html - 109k - Önbellek - Benzer sayfalar

[PDF] TÜRKÇE KUR'AN-I KERM VE TEFSR MUHAMMED ESEDDosya Biçimi: PDF/Adobe Acrobat - HTML olarak görüntüle
geçersizdir, boştur. [O'nun] gazabı üzerlerine çökecektir; ve onları şiddetli .... 41 - Yani, bu bağlamda, kendilerine daha önce baskı yapmış olanlara karşı ...
www.kuran.gen.tr/sura_pdf.php?kid=31&sid=42 - Benzer sayfalar

[DOC] DOKÜMANLARIN KONTROLÜ PROSEDÜRÜDosya Biçimi: Microsoft Word - HTML olarak görüntüle
Kontrollü Baskı: İlgili birim tarafından onaylanan asıl nüshanın çoğaltılarak .... -Doküman hazırlayan birimce önceki dokümanın aslına “Geçersizdir” kaşesi ...
www.ordutarim.gov.tr/kalite/prosedur/01/prosedur.doc - Benzer sayfalar

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=önceki baskılar geçe...







    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=%22This+version+supe...
    Reference: http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=this+version+superse...
Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40

1 day9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
supersedes
(eski bir şey(ler)i) geçersiz kılıp bunların yerini alır.


Explanation:
- This Agreement supersedes any other communications,representations or advertising relating to the Software and Documentation.

- Bu Sözleşme, Yazılım ve Belgelerle ilgili diğer tümiletişim, beyan ve tanıtımları geçersiz kılıp onların yerini alır.
http://216.239.59.104/search?q=cache:cvUznbOhz18J:gabwel.fre...
- Ürün ile işbu EULA kapsamındaki diğer konulara ilişkin olarak
önceden ya da aynı sırada yapılmış olan sözlü veya yazılı
iletişimleri, önerileri ve beyanları geçersiz kılıp bunların
yerini alır.


Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ozan karakış
1 day33 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  madlenn
19 days




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Serkan Doğan