KudoZ home » English to Turkish » Business/Commerce (general)

Merit Scenario

Turkish translation: liyakatı esas alan / liyakata dayalı maaş artışı senaryosu


06:41 Jan 10, 2008
English to Turkish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Merit Scenario
Maaş, personel, bütçe işlerini halleden bir yazılımı çeviriyorum. O yazılımda geçiyor..
Gannush
Turkish translation:liyakatı esas alan / liyakata dayalı maaş artışı senaryosu
Explanation:
That's how I would put it.

http://64.233.183.104/search?q=cache:74ae5Yix-_4J:www.facult...
Selected response from:

Mehmet Hascan
Ireland
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3liyakatı esas alan / liyakata dayalı maaş artışı senaryosu
Mehmet Hascan
4 +2ödül sistemi
nalan ceper
5 +1Ödül Proğramı
Taner Göde
4 +1liyakat planı
chevirmen
4mükafat senaryoları
Ilhan Gadis
4terfi senaryosuYILMAZ KAYA


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
merit scenario
mükafat senaryoları


Explanation:
Aşağıdaki kullanımı nedeniyle "mükafat senaryoları" olduğunu düşünüyorum.

http://hr.ubc.ca/aaps/glossary.html

Merit – UBC’s performance-based Merit Pay program provides a way for M & P employees to move from the Midpoint toward the Maximum of their salary grades. It recognizes and rewards meritorious performance

Belki "hakediş senaryoları" da kullanılabilir.

Ilhan Gadis
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 12

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
merit scenario
Ödül Proğramı


Explanation:
Bence bu ÖDÜL PROĞRAMI. Kullanımı aşağıda var.

http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q="Ödül Proğramı" +maa...

YOZGAT İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Aylıkla Ödül Programı · Burs Hesaplama · Eczane Ödeme Programı · Ekdersmatik · Ödeme Emri Programı 2006 · Sürekli Görev Yolluğu · MEM Görev Yolluğu ...
yozgat.meb.gov.tr/programlar.html

Operant
Maaş alıyoruz, tatile gidiyoruz, hobi gibi şeyler için çalışıyoruz. ... İdeal olarak ödül programı sık pekiştireçlerle başlar ve hızlı olarak doğal sıklığa ...
www.pozitifkopek.com/otistik.html

KalDer Performansa göre ödül programı, öğretim üyelerini araştırma tamamlandıktan ... önerilen pozisyonların sayısı ve/veya ortalama maaş düzeyiyle de izlenebilir. ...
www.kalder.org.tr/preview_content.asp?contID=692&tempID=1®ID=2

Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barisozyurt: katılıyorum
55 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
merit scenario
ödül sistemi


Explanation:
(performansa dayalı) ödül sistemi.

nalan ceper
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ismet Ozkilic (Ph.D.)
4 hrs
  -> Teşekkür ederim

agree  mustafa karabiber
1 day23 hrs
  -> teşekkürler

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
merit scenario
liyakat planı


Explanation:
Scenario konusunda çok değişik kelimeler kullanılabilir, çerçeve, program, sistem, senaryo vb
Net bir öneri için konuya ilişkin daha fazla bağlam verilmesi gerekir.


    Reference: http://thesaurus.reference.com/browse/scenario
chevirmen
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ozan karakış: çok yerinde açıklamışsınız, liyakat tespit sistemi bence uygun olur. Merit için "liyakat" kelimesinden başka karşılık vermek seviyenin yanlış ve bilhassa değerinin altında değerlendirilmesine yol açabilir. Liyakat, ödülün oldukça üzerinde bir kıymettir.
6 hrs
  -> Teşekkürler

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
merit scenario
terfi senaryosu


Explanation:
Burada ödül bence olmaz. "Reward" ödül için daha uygun. "Merit" kazanılan bir şey bence.

YILMAZ KAYA
Canada
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
merit scenario
liyakatı esas alan / liyakata dayalı maaş artışı senaryosu


Explanation:
That's how I would put it.

http://64.233.183.104/search?q=cache:74ae5Yix-_4J:www.facult...

Mehmet Hascan
Ireland
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 40
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ozan karakış
59 mins
  -> Teşekkür ederim.

agree  Özden Arıkan
23 hrs
  -> Teşekkür ederim.

agree  mustafa karabiber
1 day15 hrs
  -> Teşekkür ederim.