KudoZ home » English to Turkish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

INCENTIVE DIPLOMAS

Turkish translation: teşvik edici diploma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:incentive diploma
Turkish translation:teşvik edici diploma
Entered by: Cagdas Karatas

09:39 Jul 8, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Social Sciences - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / diploma,ödül
English term or phrase: INCENTIVE DIPLOMAS
denizcilik,yarışma,ödül
michelanj
teşvik edici diploma
Explanation:
Българско Национално Радио http://www.bnr.bg/radiobulgaria ...Bu yüzden Eğitim Bakanlığında, eğitimde teşvik sorunu ön plandadır. Kirço Atanasov, gerçek sonuçlarının elde edilmesine kadar , ***teşvik edici diploma*** ve ...
www.bnr.bg/save.htm?id={F6BE4837-850F-460B-BBEA-7B3D0DAB989...
Selected response from:

Cagdas Karatas
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5liyakat nişanıabdullah erol
4güdümleme nişanıPelin Yalcin
4teşvik edici diploma
Cagdas Karatas


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incentive diploma
teşvik edici diploma


Explanation:
Българско Национално Радио http://www.bnr.bg/radiobulgaria ...Bu yüzden Eğitim Bakanlığında, eğitimde teşvik sorunu ön plandadır. Kirço Atanasov, gerçek sonuçlarının elde edilmesine kadar , ***teşvik edici diploma*** ve ...
www.bnr.bg/save.htm?id={F6BE4837-850F-460B-BBEA-7B3D0DAB989...


Cagdas Karatas
Turkey
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkürler

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
incentive diplomas
liyakat nişanı


Explanation:
bu belge/ödül, cumhurbaşkanı tarafından verildiğine göre,
<liyakat nişanı> desek diplomatik bir dil kullanmış oluruz belki.
diploma, sertifika vb. belgeler genelde bir okul, kurs tamamlanınca verilir, ancak nişan, ödül vb. şeyler bir başarı veya liyakat üzerine verilir. <teşvik nişanı> da denebilir ancak basit kaçıyor. tam çevirisi olmasa da, <liyakat nişanı> şık duruyor gibi.. teşvik nişanı, teşvik diploması gibi bir ödül ismi duymadım daha önce..

abdullah erol
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

12 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incentive diplomas
güdümleme nişanı


Explanation:
bir kişinin bir işi yapabileceğine dair tam donanımlı olduğunu gösteren nişane.

Pelin Yalcin
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Cagdas Karatas