KudoZ home » English to Turkish » Chemistry; Chem Sci/Eng

system houses

Turkish translation: sistem evleri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:system houses
Turkish translation:sistem evleri
Entered by: Gulser Ozcan

13:09 Feb 23, 2006
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / processing equipments
English term or phrase: system houses
... polyurethane system houses ...

"poliüreten sistem evleri (/ tesisleri)" desem, yanlış olur mu?

şimdiden herkese teşekkürler!
Leyal
sistem evleri
Explanation:
Böyle bir kullanım var. Tesisten veya fabrikadan farkı nedir bilmiyorum ama fark olduğu kesin.

Kolay gelsin.
Selected response from:

Gulser Ozcan
Turkey
Grading comment
teşekkürler...
(söz konusu "sistem evleri", modüler yapıya sahip, komple sistemlerdir - tesis içinde tesis de denilebilir aslında...)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Sistem eviturtrans
5poliuretan sistem tesisleriMurat Yildirim
4kapsar veya icerirEnder Batur
3sistem evleri
Gulser Ozcan
3poliüretan sistem barınaklar
Ironia Wellborn


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poliüretan sistem barınaklar


Explanation:
sadece bir fikir...terimi cümle içinde verebilir misin?

selamlar

Ironia Wellborn
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kapsar veya icerir


Explanation:
Cumlenin basi, sonu olmadigindan kesin birsey soyliyemiyorum ama burada house fiil olarak... poliuretan sistem (birseyleri?) icerir/kapsar ... gibi kullanilmis zannedersem. Butun cumleyi gorsem daha rahat konusabilirdim.

Ender Batur
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
poliuretan sistem tesisleri


Explanation:
"Tesisleri" demeniz uygun bence. Ancak, "houses" isim halinde, degil mi? Aksi taktirde, "barindirmaktadir" ifadesi uygun olur.

Murat Yildirim
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sistem evleri


Explanation:
Böyle bir kullanım var. Tesisten veya fabrikadan farkı nedir bilmiyorum ama fark olduğu kesin.

Kolay gelsin.

Gulser Ozcan
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 21
Grading comment
teşekkürler...
(söz konusu "sistem evleri", modüler yapıya sahip, komple sistemlerdir - tesis içinde tesis de denilebilir aslında...)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Sistem evi


Explanation:
Almanca'da "Systemhaus" kavrami var. Bu bir nevi Kompetenzcenter. Ve Türkce'de Sistem evi olarak kullaniliyor.
Linke bakarsaniz hangi baglamda kullanildigini görebilirsiniz. Yani, poliüretandan mamul malzemenin kullanim alanlari icin cözümler sunan ve malzeme satin alabileceginiz bir satis ve cözüm merkezi.


    Reference: http://www.cablenet.com.tr/?sayfa=cablenet
turtrans
Germany
Native speaker of: Native in TurkishTurkish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aslanemre
1 day16 hrs
  -> tesekkürler!