KudoZ home » English to Turkish » Chemistry; Chem Sci/Eng

plasticizer

Turkish translation: plastikleştirici


07:53 May 28, 2002
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemical
English term or phrase: plasticizer
tackifier formulations at low plasticizer level
xxxinci12
Turkish translation:plastikleştirici
Explanation:
Plastikleştirme ve plastikleştirici kimya sektöründe geçen terimler. Yoğruklaştırma terimi de var ama pek yaygın değil. Örn. aşağıdaki linkte TSE standartlarında geçiyor.
Selected response from:

Umit Altug
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2plastikleştiriciUmit Altug
4 +1akışkanlaştırıcı, yumuşatıcı,
1964


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
plastikleştirici


Explanation:
Plastikleştirme ve plastikleştirici kimya sektöründe geçen terimler. Yoğruklaştırma terimi de var ama pek yaygın değil. Örn. aşağıdaki linkte TSE standartlarında geçiyor.


    www.tse.org.tr/tsewebtr/standard/ source/sonstdtoplanti22001.htm
Umit Altug
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sibel sevinc
20 days

agree  Özden Arıkan
1127 days

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
akışkanlaştırıcı, yumuşatıcı,


Explanation:
plasticing agent: akışkanlaştırıcı
Örneğin ilaç vb gibi kimyasal uygulamalarda veya herhangi bir başka işlemde ürünün viskozitesini artırmak ve yumuşatmak için akışkanlaştırılması (Plastikleştirici terimi de doğru tabi)

1964
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  AZRA AKARTUNA
5 hrs
  -> Sağolun