KudoZ home » English to Turkish » Cinema, Film, TV, Drama

duffel bag

Turkish translation: sırt çantası


12:28 Dec 10, 2004
English to Turkish translations [Non-PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: duffel bag
duffel coat çoban biçimi palto ama duffel bag nedir? Bez torba yada kalın tüylü torba, çanta.... yardımlarınızı rica edeceğim.
Zeycan Monteleone
Turkish translation:sırt çantası
Explanation:
denilebilir, bildiğiniz spor malzeme çantası gibi

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-12-10 12:31:53 GMT)
--------------------------------------------------

ama filmin kahramanı çoban ise üzerindeki büyük ihtimal \"kepenek\" çantası da \"heybe\" olsa gerek
Selected response from:

Azra Obalı (Akifgil)
Grading comment
Teşekkürler, heybe çok uygun oldu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4sırt çantasıAzra Obalı (Akifgil)
5 +1KALIN YÜNLÜ KUMAŞ ÇANTAshenay kharatekin


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
sırt çantası


Explanation:
denilebilir, bildiğiniz spor malzeme çantası gibi

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2004-12-10 12:31:53 GMT)
--------------------------------------------------

ama filmin kahramanı çoban ise üzerindeki büyük ihtimal \"kepenek\" çantası da \"heybe\" olsa gerek

Azra Obalı (Akifgil)
Grading comment
Teşekkürler, heybe çok uygun oldu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Serkan Doğan: :)geç kaldım
30 mins
  -> güç olmasın efendim :)

agree  Emine Fougner
2 hrs
  -> Teşekkürler Emine Hanım

agree  1964
7 hrs
  -> Teşekkürler

agree  xxxDDH
2 days18 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
KALIN YÜNLÜ KUMAŞ ÇANTA


Explanation:
-


    Reference: http://www.seslisozluk.com
shenay kharatekin
Turkey
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Azra Obalı (Akifgil): disaagree, kulpu olmadan tam anlam ifade etmiyor :) kulplu kalın yünlü kumaş çanta
9 mins