KudoZ home » English to Turkish » Computers: Hardware

uncoupling from mains distortion

Turkish translation: şebeke parazitlerinden ayırma


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:uncoupling from mains distortion
Turkish translation:şebeke parazitlerinden ayırma
Entered by: Taner Göde

15:48 Sep 17, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / teknik
English term or phrase: uncoupling from mains distortion
başlık.

uncoupling?
barisozyurt
şebeke parazitlerinden ayırma
Explanation:
Elsen elektronik - on - line - kesintisiz - güç - kaynakları ...
Çıkışta alınan enerji şebeke parazitlerinden ve gürültülerinden tamamen arındırılmış ve bağımsızdır. Elektrik olsun veya olmasın çekilen akım cihaz ...
www.elsenelektronik.com/ - 20k - Cached - Similar pages

Soylu elektronik ve otomasyon
Donanım ve yazılım filtreleri sayesinde şebeke parazitlerinden etkilenmez. Bu ürün toplam 6 defa incelenmiştir. Geri Dön ...
soyluotomasyon.com/urungoster2.asp?id=86 - 11k - Cached - Similar pages

guc elektrik için arama sonuçlari
Çıkışta alınan enerji şebeke parazitlerinden ve gürültülerinden tamamen arındırılmış ve bağımsızdır. Elektrik olsun . ...
www.ucuzmal.com/sorgu1.php?kelime=guc elektrik - 24k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Taner Göde
Grading comment
evet aradıgım buydu tesekkurler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2şebeke parazitlerinden ayırma
Taner Göde
4kanal izolasyonuPelin Yalcin
4şebeke dalgalanmalarından ayrık/ayrılmışniwana


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
şebeke dalgalanmalarından ayrık/ayrılmış


Explanation:
Demek istediği o ki ben bu UPS'de beslediğim cihazla şebeke elektriğini tamamen ayırdım. Şebeke elektriğindeki tüm bozulma, dalgalanma, sıçramalara karşı ben senin cihazına mükemmel (dalga şekli, şiddeti v.s.) şekilde elektrik beslemeye devam edeceğim yani cihazını koruyacağım.

Kolay gelsin

niwana
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kanal izolasyonu


Explanation:
mains distortion : her bir kullanıcının(telefon hatları için, aynı şebekeye bağlı her kullanıcı; ses sistemleri için, subwoofer a bağlı her bir speaker,.. gibi) şebekeye gönerdiği kanal bozucu gürültüdür. (http://www.bd-design.nl/index1.html)

audia/video sistemlerimizin performansının düşmemesi için "kanal izolasyonu" ürünler kullanmak gerekir(uygun kablo, uygun soket, elektronik devre, bilgisayar vb gibi)

Example sentence(s):
  • Fitting in separate mains wiring spurs for the sources and power amplifiers is not to isolate them from the mains distortion...
  • Every consumer connected to the electricity grid has a negative effect on the mains supply you actually receive. Each consumer, including you, creates a spectrum of interference that pollutes the overall supply.

    Reference: http://www.cleverhome.com.au/user/Linn-Klimax-500-Solo-owner...
    Reference: http://www.bd-design.nl/index1.html
Pelin Yalcin
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
şebeke parazitlerinden ayırma


Explanation:
Elsen elektronik - on - line - kesintisiz - güç - kaynakları ...
Çıkışta alınan enerji şebeke parazitlerinden ve gürültülerinden tamamen arındırılmış ve bağımsızdır. Elektrik olsun veya olmasın çekilen akım cihaz ...
www.elsenelektronik.com/ - 20k - Cached - Similar pages

Soylu elektronik ve otomasyon
Donanım ve yazılım filtreleri sayesinde şebeke parazitlerinden etkilenmez. Bu ürün toplam 6 defa incelenmiştir. Geri Dön ...
soyluotomasyon.com/urungoster2.asp?id=86 - 11k - Cached - Similar pages

guc elektrik için arama sonuçlari
Çıkışta alınan enerji şebeke parazitlerinden ve gürültülerinden tamamen arındırılmış ve bağımsızdır. Elektrik olsun . ...
www.ucuzmal.com/sorgu1.php?kelime=guc elektrik - 24k - Cached - Similar pages


Taner Göde
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 16
Grading comment
evet aradıgım buydu tesekkurler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nizamettin Yigit
1 hr
  -> Teşekkür ederim.

agree  Ali YANDIK
13 hrs
  -> Teşekkür ederim.