KudoZ home » English to Turkish » Computers: Systems, Networks

You can click the column header to sort one column at a time.

Turkish translation: Bir kerede tek bir sütunu sıralamak için sütun başlığına tıklayabilirsiniz


01:06 Feb 14, 2005
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
English term or phrase: You can click the column header to sort one column at a time.
Veritabanı uygulamasında sıralama işlevi
MURAT TUKEL
United States
Turkish translation:Bir kerede tek bir sütunu sıralamak için sütun başlığına tıklayabilirsiniz
Explanation:
--
Selected response from:

Yesilyurt
Turkey
Grading comment
teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +9Bir kerede tek bir sütunu sıralamak için sütun başlığına tıklayabilirsinizYesilyurt
5Bir kerede tek bir sütunu seçmek için sütun başlığına tıklayın (tıklanır).Adil Sönmez
3tek sütun içinde sıralama yapmak için sütun başlığını tıklayın
Özden Arıkan


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +9
Bir kerede tek bir sütunu sıralamak için sütun başlığına tıklayabilirsiniz


Explanation:
--

Yesilyurt
Turkey
Works in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 8
Grading comment
teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Baybars Araz
45 mins
  -> Sağolun

agree  mukaanyes
3 hrs
  -> Sağolun

agree  shenay kharatekin
4 hrs
  -> Sağolun

agree  Alp Berker
4 hrs
  -> Sağolun

agree  Serkan Doğan
5 hrs
  -> Sağolun

agree  Feza Eruguz
5 hrs
  -> Sağolun

agree  Nilgün Bayram
7 hrs
  -> Sağolun

agree  ada-y
14 hrs
  -> Sağolun

agree  Emine Fougner
14 hrs
  -> Sağolun

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
you can click the column header to sort one column at a time.
tek sütun içinde sıralama yapmak için sütun başlığını tıklayın


Explanation:
"tümünü seç" benzeri bir fonksiyonla bütün dosya? içindeki öğelerde sıralama yapılabiliyor, bir de ayrıca bu fonksiyon var... gibi bir varsayıma dayanıyor tabii bu seçenek

duruma göre cümle ters yüz de edilebilir: başlığına tıklayarak tek sütun içinde [de] sıralama yapabilirsiniz.

Özden Arıkan
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 10
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

5 days   confidence: Answerer confidence 5/5
you can click the column header to sort one column at a time.
Bir kerede tek bir sütunu seçmek için sütun başlığına tıklayın (tıklanır).


Explanation:
YORUMLAR:

“You can click the column header to sort one column at a time.” İle ilgili olarak
yapılan

“Bir kerede tek bir sütunu sıralamak için sütun başlığına tıklayabilirsiniz.”
çevirisi doğru değildir.

Şöyle ki;

1) İngilizce metinde kullanılan “sort” terimi yanlıştır, bunun “select” olarak alınması gerekir.
2) “You can click” ile “you may click” aynı anlamı vermez. “You may click”, “tıklayabilirsiniz”, “tıklamanız mümkündür” şeklinde çevrilirken, “You can click”, “tıklamak iktidarındasınız” ve güzel Türkçe ile “tıklayın” şeklinde çevrilir.



Adil Sönmez
PRO pts in category: 4