KudoZ home » English to Turkish » Computers (general)

Built-in Docking Station

Turkish translation: tümleşik (yerleşik) yuva istasyonu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Built-in Docking Station
Turkish translation:tümleşik (yerleşik) yuva istasyonu
Entered by: transnirvana

12:34 Mar 6, 2007
English to Turkish translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / iPods
English term or phrase: Built-in Docking Station
Used with iPods
ilhanish
Turkey
tümleşik (yerleşik) yuva istasyonu
Explanation:
Docking station bildiğiniz gibi lap top vb. küçük cihazların küçük olmalarından dolayı üzerlerindeki yetersiz geldiğinde, portlarını ya da yeni hard disk, cd sürücü vb. takabileceğiniz yuvalarını artıran cihaz. Benim önerim yuva istasyonu.
Selected response from:

transnirvana
Turkey
Grading comment
Teşekkürler
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tümleşik (yerleşik) yuva istasyonu
transnirvana
4 +1yerleşik kenetlenme istasyonu
Nilgün Bayram
4gömme/yerleşik docking station
Ebru Güler
4gömme kenetlenme istasyonu
Cagdas Karatas
3Bütünleşik yerleştirme mahaliAli Karabulut


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
built-in docking station
gömme kenetlenme istasyonu


Explanation:
...

Cagdas Karatas
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 11

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
built-in docking station
yerleşik kenetlenme istasyonu


Explanation:
...

Nilgün Bayram
Turkey
Works in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mehmet Hascan
3 hrs
  -> teşekkür ederim.

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
built-in docking station
tümleşik (yerleşik) yuva istasyonu


Explanation:
Docking station bildiğiniz gibi lap top vb. küçük cihazların küçük olmalarından dolayı üzerlerindeki yetersiz geldiğinde, portlarını ya da yeni hard disk, cd sürücü vb. takabileceğiniz yuvalarını artıran cihaz. Benim önerim yuva istasyonu.

transnirvana
Turkey
Specializes in field
Native speaker of: Turkish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Teşekkürler

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Taner Göde
2 hrs
  -> Teşekkürler

agree  mustafa karabiber
8 hrs
  -> Teşekkürler

agree  Şadan Öz
11 hrs
  -> Teşekkürler

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
built-in docking station
Bütünleşik yerleştirme mahali


Explanation:
Bütünleşik yerleştirme mahali

Docking station üzerine taşınabilir bir bilgisayar veya docking station her ne cihaz vs. için üretilmişse o bağlanabilir.

docking station: -noun- a device to which a portable computer is connected so that it can be used like a desktop computer.

Ali Karabulut
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
built-in docking station
gömme/yerleşik docking station


Explanation:
Türkçe bir karşılık bulmaya çalıştığımızı biliyorum ama bence hala orjinal kullanımı geçerli. Biraz da aşağıdaki linklerdeki gibi marka adı olarak kullanıldığından galiba.



    Reference: http://www.deppo.com/shop/group.phtml?id=23237
    Reference: http://www.garantialisveris.com/atmcomputer/str_prod.asp?sto...
Ebru Güler
Specializes in field
Native speaker of: Native in TurkishTurkish
PRO pts in category: 4